Proud to be a bitch !

Detta lät lite som en "fjortis kommentar" or somethin` men de e så det är. Jag är stolt i min roll som "liite bitch". Man måste ju ändå ha lite bitch i sig för att komma ngn vart här i världen, det är iaf min åsikt.
I like it, kort och gott.

Nu är det såhär att anledningen till att Julia inte har skrivit ngt inlägg på väääldigt länge är för att jag bara inte orkat, och när jag väl satte mig för att skriva sist så försvann allt ja skrivit och då orkade jag bara inte med. 

De som hänt på sistone av de ja kommer på just nu e väl att vi fått ny bil, så nu e våra nya bil "min nya bil" :) Den e sååå härlig o köra.. En Audi A6 fick de bli, NightBlue me pärleffekt, o superfina fälgar till, Julia valde, såklart 'big smile'..  Vi hade ju en Audi A6:a innan men den var från 2003 så nu är de ju 07:a som gäller, of course. Jag gillar den skarpt =)

Sen har ju Frida, den skiten, fyllt 18. Så nu är vi för närvarande inte vänner. Blir vänner igen den 19:e november när ja e 18 :P hahaha nedå men trist e de, men de ja mest längtar till e ju självklart Körkortet!
Vill så gäärna ha ett nu. Kollar bil var o varannan dag, Peugeot 206cc e de ja e inne på iaf :P Like that car.

En sak till att se fram emot är ju att ca den 11 juli åker ja me pappa o bröderna till Kroatien, blir borta 4-5 veckor. Ska pressa som en galning ... Ska bli så kul!

Lov nu.
Nu är jag iaf i Göteborg, Like it ...

Ska nog gå ner på en shoppingtur...



chateau hotel mont royal

Chateau hotel mont royal
Ligger utanför Paris

Pappa, jag ska med, punkt slut :P !

Kommentarer
Postat av: SecretlyYours

Najs plejs!
Lycka till.....

//

2007-02-22 @ 14:13:16
URL: http://SecretlyYours.blogg.se
Postat av: Julia

I knoooow:P fetlyx ;D Me like.. haha

2007-02-22 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0