Back in the old Days

Saknar, tänker på massa minnen och saknar alla man höll kontakten och umgicks med förr, får nästan lite ångest och dåligt samvete att man är så dålig på att höra av sig.. :(
Visst, skriver man ett mail eller gb då och då till varann men det där med att ses tas ju aldrig tag i..
Saknar alla gamla handbollsvänner. Men alla har ju fullt upp nu med allt, skola, pojkvän och la la la..
Och jag med för den delen..
Ingen som hinner, eller tar sig tid till att träffas. Även om man vill så blir det aldrig av.

Dom jag saknar mest är nog Ulli och Angelica. Vi hade så himla kul ihop. Badkarskvällarna och allt smyg o smussel  vi hade för oss. När vi hyrde stugor här och där och satte igång brakfester åt höger och vänster.
Jag bara saknar er så mycket ! Vi måste helt enkelt bara ses snart..
Ni är så underbart goa chicks och det är jobbigt att man inte kan ha samma kontakt längre som förr.
Men det blir ju så när man väljer olika linjer på olika ställen, i olika skolor. Då splittras kontakten man hade och alla binder nya och så vidare.
Men som sagt Angelica gumman, Nu måste vi ta tag i det här, en gång för alla.
En "prata minnen och ta ett glas kväll" låter som en bra idé.. Det är spikat, bara datumet kvar att besluta.

Saknar er mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0