Elle och Överraskande förvånat

Något som är mkt förvånat men även mkt roligt är att min kära lilla mamma har en blogg. Ingen jag visste om, iofs skaffade hon den nyss men. Ingen fjortis/milf grej liksom så de går väl an ; ) Alla måste ju få skriva av sig. Och mammi har ju skrivgåvan, men det måste man väl ha om man jobbat som journalist.

En annan grymt klockren och bra sak var ju Elle-galan i Söndags. Såå bra, sett fram emot det superlänge och inte blev jag besviken... Avgudar Hörstedts kläder, klcokrena alltså.
Äääälskar även de orangea och blommiga (faktiskt) som kommer komma nu till våren, har redan införskaffat mig en superhärlig blus eller vad man nu ska kalla det. En WESC, som ja hade i helgen. Den är visserligen från höstkollektionen men hallå, de e orange i den :D Och jag e inte den som e den o har färgstarkt, brukar hålla mig till rött men där går gränsen men denna bara älskade jag. Tack vare fredrik som jag testade den. Hade aldrig gjort det annars för i mina ögon när den bara hängde där var den typ, ful :) Den finns iaf på www.wesc.com och heter Beverly. Men där finns den inte i den färgen jag har, för den ja har e ju som sagt orange och typ grönbrun, lite skogsinspirerade löv kan man väl säga :)
Noelle modellen har de färgerna som är i min. I like it. 

Hör och häpnad - Min (alltså min egna) lillebror, Anton har rört på sig idag. Kors i taket alltså.
Haft friluftsdag i skolan liksom, och han har spelat hockey. Ofattbart !
Sitter alltid annars framför burken med en chipspåse i ena handen, en Marabou Schweisernöt i andra och en stor Coca Cola framför sig, och spelar WOW såååklart. Helt otrolig alltså, and still that tiny .. Skitunge.

Ikväll ska jag återvända till handbollen, ska bli så kul. Lite laganda o fräschare kropp ;P
Allt för beach-07, jag lägger ner mig till hundra :D hahaha. skämt o sido men situpsen rumpövningarna och handbollsträningen sitter nog fint till sommaren ... Har ju fått en träningscykel av pappa me, så go :)

Så kommer babe hem på torsdag eller fredag, saknar honom så. Han tycker inte om att sakna, han tycker typ att de e jobbigt bara, men ja tycker bara de e mysigt... Men på torsdag blir det iaf lunedet, o träning då förståss :P ska bli såååå kul :P
Ska nog sleepa över hos min älskade vän jenny i morrn. Hon e så go, har såå kul med dig jeny penny :D

Later !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad heter mot din då? Måste ju få läsa litte :)

2007-01-31 @ 11:27:34
Postat av: Angelica

Mor din* Menar jag*

2007-01-31 @ 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0