jag har det utmärkt !

Jag är så kär. Det är så himla skönt när man har det så bra, mår så bra, och bara är sååå lycklig.

Så skönt att känna att ngn tycker om en, att känna att ngn väntar på ett samtal från en, att ngn saknar en, och bryr sig.
När jag stod där i 13 årsåldern och alla mina kompisar blev kära åt höger och vänster så frågade jag mig själv oroligt och förundrande; - Varför blir aldrig jag kär? Varför duger ingen åt mig? Varför önskar jag mig ngt och när jag sedan får det jag vill ha, ja, då är det inte spännande längre så då ville jag inte ha det. Varför är jag sån, men ingen annan? All denna oron för att man aldrig blev kär...

Men det här med kärlek är inte ngt man kan stressa på med,
(som jag försöker intala min kära lilla vän Frida om dag ut och dag in, fast kanske har hon hittat sin kärlek nu, de vet hon inte än själv, inte han heller för den delen;D)

Man kan inte försöka att tycka om ngn för det fungerar bara inte. Det skulle ju vara oerhört smidigt om de va så att om man bara ansträngde sig lite och försökte tycka om ngn man ville tycka om o ha ett förhållande med så skulle de gå, men nu är det ju inte så.
Kärlek är ngt som bara kommer direkt, de e inget som kommer efter ett tag utan man känner det ju oftast direkt, det där behovet om att träffas, det där pirret i magen, den där nervösa känslan man får vid varje tillfälle man ska ta upp luren och ringa. Det är så mysigt. Det är ngt som bara varje människa har rätt till att få uppleva. När man ligger/sitter där i soffan och tittar på film, man bara vill ta första steget men man bara vågar inte (dock så var man kanske lite yngre, då hjärtat dunkade så det nästan hördes ut för att man inte vågade ta tag i handen o "hålla hand" då man kollade på film, men man ville så gärna, och det var så skönt när det äntligen var gjort).  

Men jag är iaf så himla glad och tacksam för att jag träffat dig min älskling, du förgyller verkligen min dag och utan dig vore det värdelöst. Jag älskar dig så mycket Henrik, lika mycket som för 1,5 år sen ;P
Tänk att det är så länge, jag som klandra dom som varit tillsammans i 8 månader o tyckte dom va sjuka i huvudet, typ.
Men jag älskar dig och jag vill vara med dig, bara dig ! Det är du och jag för alltid min lilla rockprins ("V")
Saknar dig vid min sida nu ..
Det är du, bara du... 
           Vi

Kommentarer
Postat av: SecretlyYours

Gulligt, gumman! E så glad för din skull....
Pussar
SecretlyYours

2007-01-30 @ 14:05:07
URL: http://secretlyyours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0