John Blund

John Blund, gillade alltid när mamma sa de när man var liten - Nu är det dags för John Blund.
Det lät så mysigt att man bara hoppade ner i sängen för att vänta på att få se den där förbaskade John Blund. Men aldrig kom han, då frågade jag mamma varför jag aldrig får träffa honom men hon sa bara att; - Du träffar honom varje kväll Julia, det är bara det att du inte kommer ihåg det.
Tröttsamt att man ska glömma bort då, tänkte jag alltid..

I morrn bitti kl 10 ska jag på syntest, så jag kan skicka in körkortstillståndet : )
Börjar ju 10.30 varje torsdagar, helt okej. Och imorrn kommer min goding hem, ska bli så mys att träffas.
Saknar dig ju ! You make my world go around baby !

Nu blir det lite sit-ups och sedan John Blund.



"  Juristlinjen, u never know ....  "



                  

Min ögonsten - saknar dig !


Min lilla sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0