Provplåtning och körkort

I helgen blir de göteborg.. Mys o träffa pappa. Ska på stan o shoppa me anton me. Om han nu går upp i tid den skitungen ;P

Känns så skönt nu när jag kommit igång med mitt körkort iaf. Fyller ju 18 i år (ääääntligen) men dock så sent :( 19 november... Men de e ju bäst att börja i tid, större chans att klara de då eftersom ja börjar i tid o har därför långt tid på mig att plugga järnet m.m.
Var på övningskörningskurs, sån där man måste gå, i söndags me mamma o pappa. Pappa kom från gbg o hit .. Den var riktigt givande. Värt aatt gå, verkligen.
Så då e de bara körkortstillståndet som fattas, o det ska skickas in på fredag för på torsdag ska ja på syntest, men min syn är de inga fel på, har aldrig varit förut iaf. Har ju inte synkvalité som frida, hahaha :D
Sen ska ja ju skicka in ansökning om handledarna jag har då, mamma och pappa. För att få det godkänt. Så härligt att ta tag i saker :) Går ju teorikurs på city nu med, hur bra som helst. Men komnmer säkert gå en till sen när man gått klart den. MVG ska jag satsa på iaf, utan probs :P

Hade lite öppethuskväll eller va man ska säga, idag på skolan. Elever från åk 9 kom och tittade på alla våra program m.m. Så vi hade en presentation, samma som på öppet hus, som vi presenterade..
Det gick så bra så, såklart :P Jag o erika äger ju, like allways, aight ;P?

Saknar min älskling nu :( Hade så mysigt i lördags. Saknar dig så min älskling :) Men du kommer till mig på torsdag så fort du kommer hem från uppsala. Älskar dig babe ! Och du e sååå het, de vert du !

Ska till sthlm o provplåta snart då :) weeehu, hoppas de blir bra iaf då.. Ska dit så fort ja har tid.
I am so exciting : ) Love it..

Nu blir det sit-ups och efter det läggdax !
Later !!

                               

Kommentarer
Postat av: ULLI

heeetaste julia=)

2007-01-17 @ 21:09:40
Postat av: Julia

I knooow ;)

2007-02-26 @ 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0