cleant

Kommit hem från mormor efter några timmars städning.. Värt pengarna. Städa hela vardagsrummet, med damning, o allt var det innebär - 210 kr rakt ner i fickan, de e inte helt fel :P
Så ska jag antagligen städa mer nästa vecka. Skönt me lite extrapengar iaf, o fika o mat fick ja ju oxå såklart, min goa mormor. Hon e så söt när hon kör omkring i morfars merca. Men hon gillar inte att köra den, säger hon. Så go.

Skulle åkt o fotat mig på onsdag, "studiedag då" men dom hade tydligen fullt upp, får se hur det ser ut nästa vecka.
Kanske e bättre oxå, med tanke på att jag ska shoppa loss i helgen hos pappi. Längtar..
Fick VG tre poäng från MVG idag p¨å jonas prov, kändes helt okej faktiskt, VG trodde ja men inte ett så strakt sådant :P Men MVG vore ju det bästa..  Hade muntligt nationella i engelska idag oxå, gick kanon faktiskt.
Jag och erika klarade de galant. Du är en goding du :P

Imorrn ska jag fika me min söta Ämma, äntligen! har vart på tal såå länge o nu äntligen blir det av, I hope.
Efter det ska jag jobba, sen skynda mig hem o träna. Ser ut ungefär som en helt vanlig tisdag..
Stress stress..
Men egentligen e ju torsdagarna värst, för du slutar ja jobba 18 o träningen börjar 18.30, så e alltid lite sen, tyvärr. Men har ju hänt att grabbarna inte hat fotboll efteråt o då brukar vi vara kvar längre, o de e kanon. Om mamma inte redan står ute o väntar vill säga.

Ja, och snart är det dags för mina "MORGON power-walks" Och visst är det verkligen morgon då med, för ca 05.00 ska jag upp. 05.30 duschar jag så det blir ca en halvtimma att gå en snabb promenix på. Om ja inte går upp tidigare än fem men det händer nog inte till en början iaf. Allt för beach -07, eller vad säger man...
Måste bara börja bli lite ljusare på mornarna, annarsa orkar jag ju aaaldrig upp.
Men idag var det ju hur härligt väder som helst. Blev riktigt glad, och fikasugen, men skulle ju till mormor.

Köpte ett jättebra Kit häromveckan,  Vårdande/Stärkande Kit från Depend för naglarna. Som innehåller;
- En nagelolja
- En nagelbandsremover
- En nagelfil
- En nagelbandkräm
- En handkräm
- En nagelborste
- En nagel pinne

köpte dessutom
- Ett Nagelstärkande lack
- Ett Make-ip lack

Allt detta kan jag verkligen rekomendera. Helt sjukt bra om man har kassa naglar som jag då har som varit "beroende" av lösngalar i ca ett halvår, konstant. Det mår dina naglar Inte bra av, kan jag säga.
Så tur var väl de att jag började me handboll igen, för då kan ingen naglar vara i vägen. 
Annars hade jag la inte haft kvar ngra idag.. Skämt o sido men dom var Hemska. Provade även sånt där Gel-Kit från Depend, funkade säkert jättebra, för dom som har större naglar. Jag hade för små :/
www.depend.se


Situps, sen tar jag kvällen!



1.                     2.                        3.


1.   Vårdande Kit
2.  Make-up lack
3.  Stärkande lack



Kommentarer
Postat av: emma

Heeey gum, jaaa fika ska d bli om jag kan lyckas hålla mig frisk! Mådde skit idag så jag åkte hem från skolan. Hör av mig ikväll om hur jag mår (: Hade bra. pusskram.

2007-03-13 @ 10:49:43
URL: http://w0nderbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0