En ros

Jag skulle vilja dela ut ett par rosor:


* Till Mamma, för att hon är världens bästa mamma för det första men främst för att hon var så gullig o bakade massvis av bullar igår. Vi hade pratat om de ngra dagar innan o hur gott det skulle vara men att man inte har tid. 
Och så hade hon ställt sig igår o bakat över 100 bullar (: Dessutom för att hon kör på oss ungar alldeles för mkt. Du är guldvärd, vet du! En stor röd ros till dig mum !

* Till Pappa, som så gulligt skickade en supersöt kalender till mig i onsdags. 
Han hade tydligen beställt den men tyckte den var "för gayig" som han uttryckte sig. Helsnygg o superbra med en ny kalender. Har ju ordning o reda men lite extra skadar ju ej...

* Till Henrik, för att han e han .. Så go, o förgyller min dag till fullo. 

* Dafina, som jag nu börjat umgås med lite mer. Kul att vi börjar hitta tillbaka till varandra igen. Trivs så bra ihop med dig gumman ! Alltid haft kul ihop.

* Turismgänget, ni är för härliga!

* Laget, alltid lika härligt att komma ner på plan med er. Synd bara att vissa inte vet hur man ska peppa utan gör tvärtom, men det ska de bli ändring på. Belive me !

* Massa mer rosor till massa mer nära och kära!

 


Kommentarer
Postat av: Mum

Gulle dej!!
Du e världens bästa Juvlijja!!!
Pussar, Mum

2007-03-13 @ 12:36:46
Postat av: Erika

Vad söt du är.. ;).. <3<3

2007-03-14 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0