helgen


Haft en helkul helg med mys i fredags, (visserligen somnade både jag och älskling runt halv nio i soffan, men behövde väl de förmodar jag). Efter skolan i fredags åkte jag o Erika in till öret, superkul! Jag köpte en beige polo med smalt svart skärp i midjan från Carlings o ett par beige tajts till lördagskvällen. Även ett vitt linne till Henrik på Carlings, kunde inte låta bli, och så fin var han i det, såklart (:
Sen på lördagen då så tog vi en svänga på "stan" jag och bejb och tog senare en fika med jimpan. 
Fick kokosglass med jordgubbar på av Karre som var helt toppen. Kokosglass på melkers är ngt jag satsar på till sommaren, helt klart!
På kvällen blev det lite förfest hos jimmy, jag henrik jimmy o steffi till att börja med, sen kom massa andra. 
Jag och steffi åkte in till khamn som planerat, men det blev inte som vi tänkt med "utgångspunkten", men det gick bra ändå. 

Du är underbar gumman !  Superkul att vi träffas igen, nästan glömt bort hur kul vi kan ha. Det ska vi allt göra om snart, baby. 

Annars har helgen varit skjysst, idag blev det solning och "plockmat" enligt mig då;
grovt bröd, såklart, massa olika grönsaker (minimorötter, gurka, tomat, paprika och dip (sourcream and onion) har en stor passion för dip. Äääälska. 

Var inte så bake idag, vilket var mkt skönt. Det var däremot älsk, så seg o söt!
Nu är jag hemma hos familjen och mamma o brorsorna har precis grillat lite, men ja var så mätt. 
Nej, nu ska jag slänga in en tvätt och ta mig en kopp med rabarber/grädd te. Kan verkligen rekommenderas :)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0