..I would walk 500 miles...

I tisdags fick min vovvsing åka buss flr första gången. Vi åkte in till sfors för att gå runt baggtjärn och lite till. Gick en mil, so proud :D
När hon skulle in i bussen blev hon lite skakis, så jag fick lyfta in henne o sätta henne i sätet, för i sätet skulle hon sitta. Till en början låg hon iofs i mitt knä men satte sig sedan upp för att se ut genom fönstret och nå den usla ac:n uppåt längre upp. Glada och trötta var vi båda två efteråt iaf. Särskilt jag, som tränade en timma direkt efteråt medans hon låg i bilen o sov. Min lilla älsklingvovve i alla fall.

Stressig vecka med plugg osv. Som alla andra veckor iofs. Mysigt med en fika med Steffi i onsdags med, det förgyllde nog min vecka tror ja. Du är så go baby, o vill inte att du ska åka nu :/ men du får komma tillbaka så fort som möjligt iaf. Om inte jag kommer o hälsar på dig gumman. <3

På söndag åker Julia till Göteborg och då består första veckan av att plugga, plugga plugga.. Känns bedrövligt tragiskt att behöva plugga när man har lov. men sen på torsdagen åker ju jag pappsi och elias till köpehamn för en långhelg med shopping, träning och fikamys. Ska bli supertrevligt.
Men kommer sakna älsklingen såklart!
Hoppas du får ditt förbannade körkort snart. Men du e så duktig ändå. bara uppkörningen nu, o de kommer du klara galant babe, de vet ja ;)
Sen får du glida runt i din älskling, som du tar så väl hand om :P Usch vad lat du kommer bli älsk, haha!

Har nyss skrivit 8 sidor av en sammanfattning på 60 som jag ska ha prov på imorrn :S
Är så stressad för det, o nu ska man plugga in det med..
Men har mig själv att skylla, det är nämligen kurs från 1:an som julia struntat i .... Inte bra!

Nu hoppas jag att det blir av en sista fika med steffi imorrn innan vi skiljs åt :P
Och dafina har nalänt i Sthlm nu, hoppas hon haft det super. Can´t wait to hear the details ;)

sleep tight

Har även hittat en affär nu som säljer min efterlängtade guccitapet som jag såå gärna vill ha som fondvägg.
: )

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0