Sunday night

I helgen har det bara varit lugnt, var grymt festsugen, men tänkte efter - vad blir resultatet av att vara med på endast en förfest när man sedan inte kan gå ut? en onödig fylla som man slösat pengar på och dessutom kanske en fet äcklig pizza som man bara äter i fyllornas vimmel, (som jag iofs inte gjort de senaste gångerna) är ingen pizza-fantast, tack o lov..
Så jag o babe har varit hemma hos honom, kollat film och solat lite, även firat hans mamma som fyllde år i lördags. Hon fick en GI-metod/massa annat bok och vikväktar-godis. Kunde sett ut som jag ville att hon skulle gå ner i vikt, men det är hon själv som vill så jag ville bara hjälpa lite på traven..
Plus att jag jobbade lördagen med på showroom. Var en trevlig dag, mycket bra med folk osv.
Nu väntar en stressig och jobbig vecka. Med två prov, en inlämning, en redovisning och en dansuppvisning.
Mellan allt detta skoljobb ska jag även klämma; jobba tisdag och torsdag plus träning tisdag och torsdag. 
Och självklart träffa älsklingen med. 
Min vecka är hektisk och stressig sooom vanligt.. Börjar känna mig som ett  "gå in i väggen fall".
Skämt o sida, men det löser sig. Blir skönt sen att komma till pappa nästnästa helg och shoppa loss lite för vårklädespengarna jag fick i början av veckan.. Och självklart träffa pappa.

Har iaf köpt en vit klänning som är hur söt som helst på Lindex, blev så glad och förvånad att jag hittade ngt jag tyckte om på Lindex. Hittade den när jag stod i kön för mina knästrumpor, då slängde jag blicken in mot affären och där hängde den söte, så dagen efter sprang jag och köpte den på rasten. Den gick tydligen fort så det är väl antagligen många som har den men, så är det väl i Kga, dock. Skulle gärna vilja ha den svarta med, men den finns väl kanske inte kvar.

Så mysigt att komma hem idag med, min hesa lilla mamma hade städat så fint (ngt som hon verkligen hatar).
Min mamma, min bästis min alldeles egna kock, du är världens bästa mamma ! Men det vet du väl redan, att ja tycker iaf ;P Du är go !


Tips på filmer;
John Tucker most die
- En skitbra film för dom som gillar High-School filmer, som jag då gör. Hade velat sett filmen ända sen den kom, så nu tillslut hyrde vi den och jag blev inte besviken. Den handlar om tre tjejer (de populäraste i skolan) som upptäcker att John Tucker, skolans populäraste kille har dejtat alla tgre samtidigt och sagt exakt samma sak. En tjej som är ny på skolan är med dsom för att hjälpa till att hämnas och får honom att bli kär i henne för att sedan krossa honom.
Filmen var skitkul och verkligen i min stil, Looove High-School movies ! 

Då mörkret faller - En jättebra men hemsk film, den är svensk så det var mkt förvånande att den var så bra som den var. Handlar om saker som händer runt omkring än men som man kanske inte ser, handlar om tre ol,ika personer och deras hemska upplevelser/vardag. Ett hedersmod, en misshandlad kvinna och en kille som blir hotad m.m. Det var Erika som tipsade mig om att jag var tvungen att se den för att den var så bra, och hon hade rätt, den var verkligen helt kanon, men grymt hemsk. Man fick sig en rejäl tankeställare om hur världen egentligen ser ut, och vad man inte ser och vet.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sa ju att filmen var kanon.. :).. Men den är så vidrig..

2007-03-14 @ 17:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0