Zara

Var på nyöppnade Zara på kungsmässan i Göteborg, i helgen som var. Och jag bara äääääälskar affären alltså. Stod i kö i 40 minuter till provrummet, men det var helt klart värt det.  
Ett hett erbjudande att hitta både klockrena dagsoutfits, men även söta partydresser (:
Där finns allt mellan alla smaker, finns oxå en herravdelning som är helt okej. Både billiga och det något dyrare kan du hitta på Zara.
Jag säger bara en sak, missa inte Zara. Finns i Göteborg och Stockholm, på olika ställen, så leta upp dem och tokshoppa för allt du orkar!
Nästa gång jag är i Spanien ska jag utan tvekan leta upp närmaste Zara för att se "the real"..

Jag själv inhandlade mig:
- En söt vår/sommar klänning i härligt mönster med rosett där fram.
- En svart klänning/tunika, som är ett perfekt partyplagg till ett par heta tajts och pumps.
- Ett par brungå cityshorts som hade den klockrenaste passformen.
Och mer blir det..



image44..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0