:/

Ska bli skönt att ääääntligen bli 18 år imorrn : )    Men...........

........ Allt annat (nästan allt) känns som himla piss. Mina tankar snurrar runt runt runt och jag orkar snart inte mer.
De som känner mig vet vad jag pratar om. Allt känns så himla tomt nu. Men jag har ju bara mig själv att skylla. Men man kan ju inte bestämma över sina känslor. Tyvärr. Önskar verkligen att man kunde det.
Få dom på beställning liksom. Det vore hur underbart som helst. Jag mår så dåligt av allt detta. Hatar att såra ngn jag verkligen tycker så mycket om. Det känns ända in i hjärtat.
Men ska inte skriva av mig helt och hållet här. Det ska ju vara en "glad och rolig" blogg.

Tack ialla fall till alla mina underbara vänner som stöttar mig. Och som finns där. För just nu är jag mer sällskapssjuk än vanligt. Känner mig så ensam hela tiden... Hoppas allt löser sig till det bättre.

Imorrn blir jag iaf väckt av min underbara familj på sängen me paket och diverse. Älskar er med sjukt mkt...
Ha en bra kväll!

Julia


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Älskar dig, vi finns alltid här vad det än är.. Puss

2007-11-18 @ 23:34:29
URL: http://bluue.blogg.se
Postat av: Angelica

Hoppas det blir bättre med dig gumman*

2007-11-19 @ 09:54:12
URL: http://flisaflikka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0