bored

Nu sitter jag i skolan och har precis haft lunch. Fick slänga i oss maten eftersom alla andra började tidigare än mig. Så nu sitter man här i en mörk datasal o har så himla tråk :/
Pratade nyss me Natta gumman oxå, och den stackaren e hemma idag, hon hade så ont i sin visdomstand, usch usch. Vi planerade lite övernattning för helgen m.m. Kommer bli en av de bästa helgerna på länge tror ja.
Är så taggad på allt och det kommer bli så himla kul. Alla mina underbaraste kära vänner kommer vara med oxå =) Det gillar jag. Idag är en seg dag. Ska hem sen för att hjälpa mammi att städa för imorrn, ska ju få hem alla underbaringar på lite födelsedagsfika hos mig.
Så träligt att vi har kaos hemma eftersom vi gör om lite här o där, men det får alla ha översikt me ;D
URSÄKTA RÖRAN VU BYGGER OM! hahahahahaha !
Ska försöka att hinna övningsköra idag med, plus att vi ska handla för imorrn, plus att vi ska åka till Hotellet där jag ska söka jobb som jag nästan är garanterad redan. Det känns så skönt det :) Behöver verkligen detta, sen ska man hinna med att jobba oxå. 
Måste ha körkort, snarast möjligt alltså! Om jag hinner så ska jag nog försöka boka uppskrivning idag så att jag bli lite peppad, lika bra. Ska få låna Nattas körkortbok med, när hon hittar den :P Men har ju redan läst teori så det kommer ju inte bli så himla jobbigt, hoppas jag.. Måste hinna med att plugga idag med.
Shit, ja har för mkt att tänka på, usch. Pallar inte stressen längre ju. Men ska försöka att inte tänka på det.

På fredag ska jag o Henk åka in till Örebro för lite shopping. Vi ska väl försöka hitta varsina putfits inför helgens bravader :) SÅ jag hoppas att vi hittar ngt helt kalasbra!
Vill även säga lycka till, till min älskade Jennifer inför veckan. Allt kommer nog gå bra tror jag gumman!  

Efter skolan ska vi upp o köpa förköp till statt på lördag, lika bra att göra det nu liksom. 
Jag är så himla taggad nu, weeeeeeeee.... 

Ska få ett träningsprogram plus kostschema av Niklas under veckan med. Har berättat exakt hur jag vill att min kropp ska se ut, så jag skulle få ett schema m.m. Kommer bli askul att se det. Så nu blire hårdträning vill ja lova.

Få fortsätta med de jag gjorde innan jag började detta, vad det nu var :D

Julia


lördag blire häng me mange :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0