Dåligt med rubrik idag

Så har man kommit till ännu en söndag. Då hela dagen går ut på att sega..
I Fredags umgicks jag med lite girls och  vi var först på stan, sedan blev det fika och lite mat på Paris, efter det åkte vi hem till mig (henriks lägenhet) för att kolla Idol m.m.. Plus att vi började inspelningen av Jennifers dokumentärfilm som hon ska ha till skolan. Så himla kul var det. Men dock såblev det inte färdigt på långa vägar.  FRån början var dettänkt att ingen skulle osva över, men det blev ändringar i den planeringen eftersom Nattas lås till bilen hade frusit igen. Så kl 01.45 när dom precis kommit ut till bilen ringde dom och frågade om dom kunde sova över ändå, och självklart! Jag ville ju inte sova själv : )
I Lördags var det Öppet Hus på skolan. Så jag och Nattas for dit så fort vi blev klara. Jennifers mamma tog med låsvätska (el vad det nu heter) till oss när hon kom för att hämta Jennifer. Så billåset gick upp tillslut.'
Jag och Natta fotade lite till Fotografiska bilden, eftersom det var så fint väder så ville vi passa på. Var inte ngt särskilt mer vi gjorde mer än att kolla på radioprogramsinspelning typ och lite sådär.
Det var en helt okej ÖppethusDag faktiskt. Kul att mamma och Anton kom för att titta runt lite med.
Efter ÖppetHus åkte jag och Natta till LOves hus för att se om Lis var kvar där. Och mkt riktigt var hon det, alldeles själv oxå. Så vi snackade lite med henne och sedan åkte vi. Eftersom Natta har en stor passion för Chickenburger på MCd, och inte hade ätit ngn frukost så tog vi mcdrive på vägen tillbaka till Henriks lägenhet.
Jag lagade lite Pasta med Wok och vi satt o snackade lite.
Sedan drog Natta hem och jag gick för att sola och sedan börja göra ordning mig inför kvällen.
Vi skulle till Jimmy som hade fest. Vilket var kanonkul, eftersom bl a några av Bålsta graaabsen hade kommit hit för att vara med.
Festen var askul, ngra stannade ju tom kvar ist för att gå på statt, Yeeeeeyyy - säger vi minderåriga då : ) hahahaaha!
Idag är det som sagt Söndag vilket blir segt bara. Ska väl se om det kommer ngn bra film ikväll eller ngt. Men skulle helst vilja ha sällskap, är lite sällskapssjuk : ) Mamma är ute så jag är ensam i huset...
Har inte så mkt vettigt att skriva så jag tror att det får vara slut här.
Ciao !
Julia


Rekommenderar:



Pripps Blå Pure är ett ljust lageröl med 50% färre kolhydrater,
något som ligger i tiden. Det har en uppfriskande smak och
är extra lättdrucket. Förpackningen är en elegant glasklar profilflaska
som framhäver fräschören i ölet.
Alkoholhalt: 4,8 %

Det är vad jag dricker om det är kalasdax och jag kan verkligen rekommendera den.
Jag har ju lärt mig att dricka öl nu o allt och det här är verkligen en öl för mig :D

   
   

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

de kommer i morgon kl 6 tror jag till kga =)

2007-11-11 @ 17:17:09
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0