fika

Sitter just nu i skolan me erika. Vi har konferens och Recpetion, usch! Men snart ere mat. Inte ett dugg hungrig dock. Får se om jag äter el inte..
Efter skolan vid 3 ska jag o Natta, och säkert ngn mer ta en fika på paris, mys mys!
Tvingade Natta att följa me mig så ja lovade att bjuda henne, e så fikasugen ju... Mums, me te oxå :)

På ondsag ska jag sova i Dfs. Vi ska ju vara i Öret kl 07.30, gaaaaah, på torsdag och jag ska åka me Erika in så vi ska sova i hennes mosters lägenhet som är bortrest. Så vi ska völ dra dit Natta mfl. på lite kul. 

E på sånt bra humör idag, vet inte vad det är men allt känns bara gött :D
E så sugen på att åka till pappa i Gbg men vet ej när ja kommer hinna det.
Pratade me Natta igår om att vi kanske skall ut i Öret på lördag, ja e taggad. Men får se hur de blir.
Blir kanske myskväll me min lilla Jenny på fredag oxå. De ska bli hur kul som helst, vi ses ju nästan aldrig. Men nu kommer det välbli mer när jag kan vistas ute på fredagrna och lördagarna ;P 

Nej, nu får jag ta tag i ngt här...

Julia

Kommentarer
Postat av: Erika

MysssssPyssss på Onsdag. Yeaaah!=D=D

2007-11-26 @ 10:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0