fikadag me de bästa

Idag kom alla (nästan) mina underbaringar på lite födelsedagsfika hos mig här i buschen ;P Det var huuuuur mys som helst. FIck väääärldens bästa presenter :)
Dom som kom var; Henrik, Jackel, Fanny, Jennifer, Natta, Heden, Lisa, Amanda, Linn, Johanna, Linnea och Cissi.
Pernilla som skulle ha kommit kunde tyvärr inte, men tack så jättemkt för presenten ändå Pernilla :P

* En Beer bong (OM den ska användas i helgen) :D
* Dior Lip Maximizer
* En Rabbit (hahaha, ni e allt fyndiga mina vänner, tkr ni inte jag har tillräckligt att göra på kvällarna ;P)

Är hur glad som helst. Så himla goa vänner har jag. Är så glad att jag har er alla !
Jag hade gjort fruksallad (i mängder) och så bjöds de även på lite glass till o lite kex o sånt.
Alla var nöjda tror ja iaf =)
Grädden skulle ätas med omsorg, med tanke på att jag vispade den med vanlig visp (ajjj för min arm) eftersom mamma rensat kökslådorna och slängt fel par vispar, hahaah så söt e hon !

TACK så mkt allihop för allt idag, är hur nöjd som helst över dagen.
Nu ska jag tyvärr göra ngt som inte är lika mys, PLUGGA :/
Min stress e värre än nånsin...
Men på Fredag får jag belöning, örebro o handla outfit till helgen me Henk.
jag lääängtar så. Yeyye.
Ha en trevlig kväll. Nu blir det, hemtenta på Religion, feting mycket Rättskunskap och lite Körkortteori.
Har ju bokat uppskrivning o allt nu :P

Julia
image122


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det va kanon bra ikväll gumman! Tack så mycket för allt mys ;) Pusss lööve

2007-11-21 @ 21:31:48
URL: http://Bluue.blogg.se
Postat av: Anonym

Heeej sweeetie:) Varför skriver du aldrig om mig.. glömt bort mig?:(

Pusss jenny

2007-11-23 @ 09:48:44
Postat av: Fanny

Jaaa det var jätteeemyyyyyyyyyyyyyys :D:D

2007-11-23 @ 12:11:17
URL: http://schfanny.blogg.se
Postat av: Sandra

Åå va mys =) Hoppas provet gick bra för dig idag babe =)

2007-11-23 @ 14:19:32
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Angelica

Hoppas du får en trevlig helg gumman!

Puss

2007-11-23 @ 16:12:47
URL: http://flisaflikka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0