min stjärna

Idag är en konstig dag, mår illa som tusan o har ingen matlust alls :/ men så ere ibland.
Är precis hemkommen från en långpromenad med Ulva, min lilla stjärna. Vi har gått jättelångt så nu e båda trötta =)
Men det var så skönt att bara komma ut i den friska luften. Bara gå och gå o lyssna på musik o få rensa tankarna lite. Man behöver sånt ibland. Ulva är så sprallig så det var ju inte ett lugnt tempo vi gick i heller ;D
Men mig gör det absolut inget. Skönt att man inte behöver dra med sig sin hund när man e ute o går. De e hon som drar mig typ, eftersom jag brukar gå med sele och en rem runtmin midja där selremmen sedan sätts fast, då får man rätt mkt draghjälp kan jag lova...
Just nu har jag så mkt i hjärnan med skola o allt. Shit va jag är skoltrött. Pallar inte alls.
Men jag får stå ut.
Längtar så mycket till min födelsedag nu så jag storknar. Exakt en vecka kvar nu. Så på lördag blir det firande av släkten hemma hos mormor och morfar. Mys!

Funderar på att sätta mig på cykeln en sväng sen. Dax o få bort det lite som inte hör hemma, haha !
Men vi får se vad jag hinner. Måste plugga rättskunskap och svenska. Eftersom vi har Nationella Skriftligt i svenska imorrn. Ska dessutom övningsköra sen, och handla lite frukt och diverse saker till provet imorrn.
Vi ska ju dock sitta från 08.30 - 13.30, gaaaah !
Nej nu måste jag sätta igång om jag ska få ngt gjort. Ha en bra kväll !
Shiiit va ja längtar till sälen nu, ska bli så kul =)

Julia


( bilderna är tagna av mamma )

Kommentarer
Postat av: Fanny

vaaa vacker hon är :D

2007-11-12 @ 21:38:42
URL: http://schfanny.blogg.se
Postat av: Kim

svar: jaa visst e den sjukt snygg :) den e från ellos

2007-11-13 @ 23:11:23
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: Kim

svar: ja de tycker jag, den var inte dyr heller :) dom har jättemånga fina me tryck nu

2007-11-14 @ 10:23:51
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: Kim

svar: ja de e hur nice som helst.. jag beställde två jackor för ett tag sen, då fick jag den dyraste för halva priset PLUS att jag fick en parkas på köpet, helt galet bra :)

2007-11-14 @ 20:14:18
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0