Spikat

Nu är allt bokat o klart:
- Sälen på nyår. 30/12-3/1
Det ska bli så sjuuukt kul.
Vi som åker upp är 20 stycken. Tio tjejer och tio killar. Så det kommer att bli en killstuga och en tjejstuga. Vi ska bo i LIndvallen i Vasabyn. Det kommer att bli så himla kul. Jag längtar som fan.
Men mest längtar jag till min födelsedag :) 19 november - That´s my day !

Just nu har man ju sååå mkt att tänka på vad gäller student, skola, pengar, kommande saker som napa, sälen, branäs m.m. Jag går i väggen snart asså, men det är det fan värt :D

Jag längtar så tills allt som kommer att komma nu framöver. Så mycket man har att längta efter och se fram emot, det är så härligt.

Och mina underbara vänner; Vad skulle jag göra utan er?
Kag älskar verkligen er alla mina tjejor. Vi har så fruktansvärt kul ihop. Är så glad att jag lärt känna er alliopa. Tänkte på det igår när jag kom hem från Fannys födelsedagsfika, vilket bra humör jag alltid är på när jag umgått med er girls, (tyvärr var alla inte med hos fanny men).
Ni är verkligen guldvärda och förgyller min dag !
LOVE U GUYS!
Ville bara skriva detta, även fast ni redan vet det :)

I helgen ska jag o Lisa "ragga fest" hehe. Vi som är minderåriga liksom...
Något ska vil allt hitta på iaf. Har alltid lika roligt, vad som än händer så..

Ha en bra kväll !
Hade inget vettigt att komma med idag dock.

Julia




image115

Kommentarer
Postat av: sandra

Ååå vilket fint kollage =)

2007-11-09 @ 09:32:53
URL: http://Sandragranath.blogg.se
Postat av: Jennifer

Lööööve!

2007-11-09 @ 12:15:58
URL: http://bluue.blogg.se
Postat av: Fanny

LAV JO TOO

2007-11-12 @ 21:40:37
URL: http://schfanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0