sugen

Sjuuukt sugen på party nu. Iofs var jag det redan när jag vaknade i söndags, efter lördagens kalasande ;P
Har fått med mig Johanna till 100% iaf. Det vi snackat om hittills lutar åt Klaras i Örebro på Fredag och Statt Kga på Lördag. Men vi får se, vad budgeten säger me :)

Idag har jag varit i skolan, (som alla andra veckodagar iofs) provet i arbetsmiljö och säkerhet gick hur bra som helst, så de kändes skitbra! Efter skolan lulla jag omkring lite på stan, provade ut rätt storlek i min caméring som jag fick i 18års present av mormor. Så nu är den beställd o klar i alla fall. Gick upp till Showroom o hälsade på Fredrik en sväng, inte varit uppe på länge nu. Sedan kom Johanna, och efter det även Natta, Fanny och till sist Lisa. MYS!
Hatar att Lisa inte är 18, it sucks = / men det skall fixas :P

Sedan åkte jag med Henrik till MAXI eftersom jag skulle hjälpa han att storhandla, nyttigt!
Och det gick bra iaf. Så nu sitter ja hemma o har käkat för en timma sen ungefär.. Ska snart packa ihop lite för morgondagen och sy in skjortan som jag ska ha på mig på konferensen. Ska ju som sagt sova i Degerfors imorrn. Men först blire solning på Open Sun efter skolan.
 Ska ju sova i Erikas mosters lägenhet me Erika, så kommer Natta och Lisa och säkert ngn mer. Så ska vi mysa lite allihopa plus att jag ska göra en sminkning till mitt projektarbete på Lisa om jag hinner..
Sugen på att ta en promenad me....
Jag o Erika ska vara i Örebro kl 07.30, pust. Julia får gå upp typ 04.30. Kommer vara död. Ska in till stan efter konferensen me eftersom jag ska byta min klänning...

Längtar fettmycket till helgen nu, hoppas den blir lika bra som förra,  men de blir den nog :P
Ha en bra kväll, nu ska jag bränna lite på cykeln... ;P

Julia





Kommentarer
Postat av: Erika

Erika blir glad om hon inte blir väckt kl 04.30! ;P

2007-11-28 @ 21:16:02
URL: http://erijka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0