the end of my day

Min dag har varit en kanondag. Tack vare min undebara familj och mina underbara vänner.
Min mobil har plingat hela dagen av massa Grattismess och det gör en så glad.
Så många som kommer ihåg en :) Det tror man nästan inte...

Blev väckt av mamma o bröderna kl 5 imorse/natt :S
Jag går ju upp 05.30 för att duscha så de var tvungna. Men ojj vad trötta de var tyckte så synd om dem. Men dom kunde iaf gå o lägga sig o somna om en stund igen till skillnad från mig som var tvungen att slänga sig in i dsuchen :/
Har fikat me massa godingar idag efter skolan, så himla mys att fika nu när de börjar bli mörkt o så.
När jag kom hem var det mysig liten middag som väntade, hemmalgad pizza me massa god sallad till.
Mums ! Skulle göra cocos - banan/björbär smootie till efterrätt hade mamma tänkt menvi blev för mätta så de får vi ta imorrn :P

Nu måste jag sova iaf. Pallar inte att plugga mer nu. Tack alla underbara människor för all uppvaktning och gratulationer idag. Ni har gjort min dag toppen !

På lördag smäller det, förstblir det bästa förfesten och sen ses vi i på dansgolvet och i bareeeeeeeen ;D

Julia

image121
så här fint väder var det tyvärr inte idag på min födelsedag, men de gjorde inget ;P

Kommentarer
Postat av: frida dahlgren

grattis på 18 års dagen :) Verkar som du haft en kanon dag! Kramar, barndomsvännen ;)

2007-11-19 @ 23:44:15
Postat av: Julia

tack så jättemkt vännen :) kramar

2007-11-20 @ 08:02:35
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0