tired of this shit

orkar inte ens tänka på mitt Fetaste prov i Rättskunskap som jag har nästa vecka på fredag. Har knappt tagit tag i det och det är verkligen hur mkt som helt, och hur svårt som helst. Massa lagar och skit, usch för det!
Får panik, skulle bara vilja att ngn gjorde det åt mig. Synd att det inte fungerar så.
Idag är jag iaf hemma, hade jordens spränghuvudvärk i morse så då blev det att jag stannade hemma. Eftersom jag har fett me plugg framför mig så kan ju det vara bra oxå, om jag nu orkar ta tag i det...

Ska iaf ta en promenad me Ulva sen. Få lite frisk luft. De e så fint o skönt väde idag. Måste ta en sväng på cykeln oxå. Har fått in rutinen nu. 6 km cykling varje dag denna vecka och så ökar jag till 7 nästa vecka. Men innan det är det långpromenad med Ulva som gäller. Men hon har inte ens gått upp än ;D


Hittade superfina saker på ellos.se så nu har jag blivi medlem. Kan verkligen rekommenderas!

Både kanonpriser och görsnygga grejer.


No time for more update now !

Julia 


Kommentarer
Postat av: Angelica

mm, Ellos har mycket fint, och billigt är det mesta också :)

2007-11-15 @ 11:49:47
URL: http://flisaflikka.webblogg.se
Postat av: Sandra

Jaa håller med dig där med rättskundskapen julia ! herre guud , det är bara för mycket som ska göras och jag har inte börjat än :S

2007-11-15 @ 16:41:40
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Anonym

Rättskunskap i all ära, men det är bara att ta tag i det! Ett tips är att ta en timme varje dag och då ska du se att du kan mer än du tror:) sen när du väl pluggat en timme kan du belöna dig med något, exempelvis med att köpa nya SOLO eller cosmo; Se inte pluggningen som något negativt utan att du kommer lära dig något. Lycka till!

2007-11-16 @ 09:24:38
Postat av: Julia

till anonym:
tack för tipset :) de värmde

2007-11-16 @ 09:53:37
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0