weekend

Helt sjukt galet bra helg. Bästa på länge alltså.
I fredags var jag och Henk inne i Öret plus Marieberg. Jag hade panik och hittade inte ngt, hade ingen aning om vad jag ville ha heller, så då blev det ännu svårare :P Men tillslut raffade jag åt mig ngt. Fick hela outfiten av pappa, som han tidigare lovat. Så det var rätt skönt...
Senare åkte jag till Fanny, som var i Glenns lya och jag gick o solade medans hon tog en dusch. Efter det kom Natta, som slutat jobbet och vi spelade ngt spel som hette "Kolla läget" som Fanny hade i uppgift av Kuriren att provspela och sedan betygsätta. Det var typ ett slags memoreringsspel så det var hur jobbigt som helst, eftersom jag var helt slut i huvudet efter all spring och stress på dagen, plus att jag haft fetaste rättskunskapsprov innan me =/
Men jag vann iaf, hehe.
Åkte hem till Natta sen där vi käkade knäckebröd o drack te, fanny blev kvar i kga eftersom hon skulle upp o jobba dagen efter.
Så vi mös lite hos Natta o gick o la oss sen.

Dagen efter gick jag upp vid 10, duschade och sedan vaknade Natta vid 11 (tidigt för att vara hon) :P
Henrik skulle handla bolag i DFS så jag fick åka me han och Robin tillbaka till kga ist för att ta bussen som planerat, så de va skönt.
Sen blev det stan, solning och sedan åkte ja hem till Fanny, vi gick en promenad me Rocki (Rocky) och tog med oss Madde från henne oxå...
Så det var kul. Fanny försökte skynda sig lite o packa ihop sina saker, och dt gick ganska bra (så himla go e hon) o jag e så dum o stressa upp henne. Stressmänniska som jag är, (tyvärr).
Vi åkte till Glenns lya och gjorde iordning oss, så kom det massa fler tjejor oxå så vi var en hel del där. Det var superkul. Sen gick alla tsm till Jimmy i snöovädret :S
Men tilslut var vi framme. Och där var det massa folk o fest. Det var asroligt hos Jimmy, tack så jättemkt för att du fixat fest ! De e du bäst på =)

Sen blev det statt, och där var det sjukt kul!

Jag o Natta tog bussen hem till henne, som jag skyndat mig till i högklackat och hal asfalt. Det var kallt o blött men till slut kom vi fram.
Och idag har det bara varit mys hela dagen. Kanon!
Hade varit skönt me en powerwalk men hade inga skor me mig som var bra att gå i så. Och när jag kom hem var det för mörkt tyvärr.
Men tror jag ska ta en svänga på cykeln innan jag lägger mig.

Tack för helgen alla goa, den var guld !

Imorrn ere skola och jag längtar redan till nästa helg, inget planerat än men mycket öppen för förslag :D

Julia

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack Baby för i helgen..;D

2007-11-26 @ 09:04:27
URL: http://erijka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0