Burr

Kallt ute nu =/

Hämtade mina stövlar som var inlämnade på omklackning idag efter Fotografiska bilden. Dom blev superbra. Så imorrn ska jag gå runt i dom ... äntligen...
Har varit en seg dag idag. Vi har varit på Tingsrätten med Rättskunskapen för att kolla på olika mål och sedan skriva referat. Dock inga intressanta mål som vi var på idag. Och jag fick inte ihop tillräckligt så jag måste nog gå på ngn mer. Vill gå på ett intressant och lite längre mål.
Köpte Nagellim (eftersom mina naglar har en förmåga att gå sänder då och då, så kan det vara bra att ha).
Och så köpte även några nya lösögomfransar utan lim, som man fäster fast bara. Får testa dom nästa festtillfälle, typ nästnästa helg =) Då blir det att klä ut sig. Hehehe, ja o tjejerna funderar på att styra en liten spökfest, hyra ngn liten lokal el nåt sånt. Vore ju skitskoj. Kul med utklädnader och sånt.

Har kört rätt mkt denna vecka, och det går bara bättre och bättre. Håller på att få ner ett körkortsprogram nu oxå som sägs vara super. Så jag får sätta mig ner för att stenplugga det när Anton fixat klart det åt mig. Man var visst tvungen att vara datanörd för att få det installerat, därför gav jag brorsan jobbet ;P

Nu ska jag hjälpa mamma me maten, el iaf se hur det går :) Har inte ätit ngt idag förutom frukost o lite filoflingor i maten i skolan idag så. E lite småhungrig.
Be back for more.


Första bilderna till projektarbetet är iaf klara nu, det var grafitti fotningen som Natta fotade och jag sminkade så där fick jag ta de kort jag ville ha. Men ska inte lägga ut dom utan ni får endast ett smakprov. Projektarbetet ska ju inte visas förens det är klart : )

image105

                             (Lisas ögon)
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Ååå va fiiiint

2007-10-24 @ 18:11:58
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0