Ett kort inlägg.

Idag har vi börjat med det lilla höstrepotaget. Så filming av intervjuer, skor, glasögon, kosttillskott, o massa mer har gjorts idag. Helt okej, hoppas resultat blir bra efter redigering och inläggning av lite speak.

Ikväll åker Jennifer till Turiket, e så avis på henne, glassa i solen i en hel vecka =)
Hon lovade att sola lite åt mig iaf, hehe ...

Nu ska jag snart iväg på träning, nyss ätit lite mat. Fast jag och mamma ska övningsköra lite innan träningen. 
Annars blir det lugnt ikväll. Var hos Natta igår me Natta, såklart, Jennifer Ljungqvist, Lisa och Love. Asmys!
Kollade Alpha Dog med Justin Timberlake bl a, den var helt okej, tyckte jag. Värd att se helt klart!

Blir ett längre inlägg när jag har tid :)

Kramar  J





Blev för övrigt nöjd med min porträttbild som vi tog i skolan, (skolkorten) vilket jag aldrig blivit förut. Ska scanna in och lägga in här framöver. Dock inte klassbilden = /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0