Grodprinsessa

Igår var det ju som sagt sminkning som gällde för mig o Lisa (som är in sminkmodell) Och detta är ju då till mitt kollage inför Projektarbetet. Jag tog lång tid på mig med sminkingen och gjorde mycket pill m.m. plus att vi babblade så mycket så det tog ett tag innan den blev klar. Men klar blev den. Dock orkade inte vi göra så mycket mer än det vi gjort. Så vi gick ner till Kronhallen för att handla lite bröd. Och mycket riktigt, - bröd blev det. Men en väldans massa till. Lisa blev akutsugen på "ost och kex m.m." så vi köpte med oss DegistiveKex (min favorit), vindruvor och Cantadou Garlic. Som vi senare mumsade i oss efter Kantarell och Champinjon soppa plus gott bröd till. Snacka om att vi var mätta när Desperate Housewifes var över : )
Men en grodprinsessa blev hon iaf med grön/gula läppar m.m, lägger dock inte ute några bilder än, eftersom skolarbetet ska visas när hela är färdigt.

Senare dök det in massa chicks, trevligt ! Så vi satt o babblade som vanligt. Försökte styra upp det ena och det andra, som Nyår/Sälen, helgen/halloweenparty (vilket är fixat och klart nu) m.m. m.m.
Men ca 02.00 stack mina söta små vänner hem till sig och jag gick för att lägga mig.
För imorse gick jag upp och tog 11.15 bussen till sfors eftersom jag hade tandläkarbesök inbokat, Fy!
Men det gick jättebra. Hon insisterade med att visa mig en färgkarta över tänder eftersom jag varje gång tjatar om att jag vill bleka mina. Och mina tänder låg tydligen på de vitaste dom hade, bad luck! Men jag vill ju ha hollywood leende ju : ) Ska prova den där tandkrämen som Steffi tipsat mig om. Måste bara beställa den först.
 
Väl hemma efter tandläkaren och en liten promenad var det dags att ladda in bilderna på datorn och börja doola lite. Har inte riktigt valt vilken jag ska ha än men..
Sedan käkade jag o mammi lite mat och ännu lite senare efter det så åkte vi in till sfors för att handla och övningsköra, i regnet : / Hatart!
Men körningen gick jättebra ! Går som sagt bara bättre o bättre, så snhart blire jag som ska köra runt i kga !

Ja o Mammi åt lite lätt kvällsmat och kollade lite tv, självklart Greys Anatomy. Lite popcorn fick vara med i en skål oxå, hihi !
Nu funderar ja på att snart lägga mig o kolla lite mer tv.

Ser jättemkt fram emot fredag, lokal till vår Halloweenfest e som sagt fixad. Och det ska bli så kul att klä ut sig : )
Vet precis hur mitt smink ska vara iaf. Hela outfiten e inte bestämd riktigt än men det blir iaf silvriga lacktights, som jag köpte igår, (fick av mammi).
Imorrn bitti ska jag förmodligen till mormor o städa, hoppas ja e mer pepp då än vad jag är nu..
Ha en bra kväll !

Julia

                                                            dem här ska jag bl a ha i helgen på "Halloween"

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas du lägger ut en bild på din halloween outfit sen gumman :)

2007-10-31 @ 23:10:08
URL: http://flisaflikka.webblogg.se
Postat av: sandra

Ååå va kul med halloween fest =) snygga de där tighsen är =)

2007-10-31 @ 23:32:14
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad ska du klä ut dig till då?

2007-11-01 @ 10:52:29
Postat av: Julia

hmm, vad ska man säga att jag ska klä ut mig till. Zombiehäxa kanske :D vet ej hur man ska förklarar det bara :)

2007-11-01 @ 17:49:48
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0