i skolan

Sitter just nu i skolan o väntar på att gå rill stan för att lämna in ett par stövlar på omklackning.
Idag har jag tillbringat min morgon på en skoltoalett/i studion. Jag hjälpte Jennifer och Johanna att sminka deras modeller sonm var Cissi och Sandra till ett fotoprojekt. Samma som jag snminkade till i fredags, då jag sminkade Lisa. Till o börja med så blev bilderna på Lisa sjukt bra. Vi var ju uppe vis Kupolen i Kga, där som Folketspark brunnit ner finns en gammal mur och lite betongväggar m.m. som är nerklottrade med massa graffitii (MELOVE) och det var då våran "studio" bakgrund. Så det blev helcoolt, hade med blixtar från studion o allt, så det kändes som en riktigt photoshoot :) Det var superkul och resultatet blev som sagt gööörbra!
Likaså sminkiningarna/bilderna idag, skithäftiga teman med olika outfits m.m. Är riktigt nöjd faktiskt. Hoppas modellerna och fotograferna är lika nöjda som mig. Jag ska få några sminkbilder av både Johanna o Jennifer som jag kan ha hemma, som ett litet portfolio, de ska ej publiceras alltså. Men två kort på Lisa ska jag få från Natta iaf, ska ju använda det till mitt ptojektarbete jag pratat om tidigare. Så nu är alltså min första sminkining klar för mitt PA: O massa fler kommer. Men Natta ska självklart få all cred för kortet eftersom de e hon som tagit det.
Nog om det.

Helgen har varit supermys. Idol hos Henk i fredags då vi fick sällskap av bl a Natta, Louie, Glenn och Robin o Sandra kom en snabbis oxå.. Senare skjutsade jag o Natta två vänder till Degerfors. Ena var planerad eftersom vi skulle skjutsa Jennifer o hennes två classmates in till Statt/Markoolio. Men den andra var onödig dock.  

På lördagen blev det buss in till Degerfors vid 11.35. Åkte till Natta (så nu hittar jag från busstationen i D.fors till Natta :) var nära att gå fel men då kom Nattas mamma med bilen o tutade :D)
Vi åkte iväg på herrhandbollsmatch, eftersom Nattas pappa var med o spelade. Senare blev det lite krubb och därefter följde vi me på hockey me Jennifer, tog upp Johanna på vägen oxå. Det var helt okej, liiite för kallt men. Vi gick ju efter andra perioden så. Allt för dig Jennifer :P
Senare mös vi hos Natta med Kesellavanilj/frysta hallon, naturgodis och Popdelight (som var en förstaprovning för mig och Natta, den får Helt Klart Godkändt av mig iaf)
Vi spelade Alias som Stojan, Louie och Henk hade me sig. Det var sjukt kul !

Söndagen var heeeeelslö, låg i soffan framför tvn tills mamma skulle hämta mig vid halv fem. Skulle åkt me till Gelleråsen på lite gokart, men var så seg. Så ja svek Sandra så hon fick race'a me alla killar, sorry babe ;P
När mamma hämtat mig åkte vi till Sfors för att hämta upp Elias som varit på match i Kstad, och jag skulle övningsköra. Gick jättebra!

Ne nu ska jag väl pallra mig upp på stan. 
Bilder opå sminkningarna kommer framöver. Måste tanka över dom först o så. 

Julia  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så duktig var du babe =)

2007-10-22 @ 18:01:39
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0