L.A. dudes

Ja, nu har babe åkt iväg till LosFuckingAngeles. De e så grymt, o ja e så avis. Lite häftigt när han ringde igår, då var ju klockan 00.00 här hemma och hos dom var klockan 14.00, så dom hade ju hela dagen på sig. Fast dom lär ju ha varit bra trötta me tanke på att dom gick upp kl 03.00 svensk tid, för att åka till flyget.

I helgen har det varit soft. I fredags var vi som sagt hundvakt. Lördagen blev det lite fikning på dagen och jag var på Duka för att kolla jobb. Hoppas på att jag kommer att få nu bara.
På lördagskvällen åkte vi ner rill Stojjan o Linnea för att spela Alias, men vi var inte tillräckligt många så det blev Rappa Kalja ist. Vilket var roligt, men Alias e mkt roligare ! Ja som hade sett så mkt fram emot att spela Alias : )
Stojjan o Linnea pimpla massa glas vin, hahaha, men vi drog oss kl 23.30 typ.
Söndagen var seg, med oackning, matlagning m.m. Senare kom Natta o Nattis för att joina mig nu när ja blev ensam.. Och vi spelade Bingolotto, men ingen vinst :( Men kul var det iaf!
Lite senare kom resten av alla chicks, och vi satt o babblade somn vanligt. Sen åkte några hem pga bakfylla m.m :D Då åkte vi resten till Nöjesbutiken för at hyra två filmer alla Linn, som vi skulle ta med oss btw. 
Båda filmerna var dock helkassa. Men vi tittade klart på dom iaf. Sedan babblade vi fram till kl 05.30, hahaha. Då kom jag o Linn på att vi kanske borde sova. Eftersom jag skulle upp i hyfsad tid för att gå till Duka o prata me Butikschefen. Vilket gick ganska bra. Problemet e ju att ja går i skolan så att ja kanske inte kan jobba När som helst, men självklart ska jag jobba alla gånger jag kan. Men vi får se...

Igår kväll var jag o mammi o körde i sfors, gick bra! Sedan åkte vi till Marita för att hämta sminket jag ska låna till itt projektarbete. Sen blev det go mat som mamma lagat, o lite datornördande me såklart!

Idag ska jag åka me mammi in till kga, så ska Lisa komma till mig. Jag ska göra några sminkningar på henne till mitt PA. SÅ nu har jag massa idéer på G. Synd bara att ja inte har allt hemma so jag behöver men det finns ju fler ggr där vi ska sminka så..
Det ska bli så kul. Ikväll vet ja inte vad som händer, men ska upp ganska tidigt imorrn för att ta 11bussen till sfors eftersom ja har tandläkarbesök där kl. 12.00.  

Nej, nu ska jag nog borsta gaddarna o ta en dusch !
Take Care!

Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0