pathetic

TILL INLÄGGET BLOCKETBLOGG LITE LÄNGRE NER:


Kommentarer

Postat av:

Ja... den ser ju såååå äkta ut vill jag mena

2007-okt-09 @ 23:10


Postat av: Elin

Hon har aldrig sagt att den är äkta heller, bara att hon säljer sin väska. - Och du behöver ju inte köpa den om du inte vill.
Moget o kommentera på det sättet !^^

2007-okt-10 @ 22:42




Till: "Anonym"
Skrev jag liksom för det första att den var äkta?! Nej det gjorde jag inte. Och varför ens kommentera om du inte ens är intresserad?! Så patetiskt, hahahaha !

Till: Elin
Jag håller helt med dig, tack för din kommentar. Det är tur att du uppfyllde kommentarsidan med ngra vettiga och mogna rader, Tack !


Det finns människor till allt, tur att jag inte behöver lägga ner min energi på såna bara....
Love all my friends !

/ J
ulia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se det från den ljusa sidan, nu fick du ju iaf något att skriva om^^

2007-10-19 @ 14:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0