skäms på mig, jag vet....

..... Men, mitt internet har nte fungerat här hos pappi, iofs har inte ens datorn fungerat men har varit inne lite på pappas jobbdator, men den orkar man inte sitta me allt för länge, de e så ovant me knappar m.m.
Kanske dålig ursäkt på dålig uppdatering av bloggen but hey, It´s true.

Helgen som var har vart uuunderbar! Vi firade ju som sagt Lisa i Fredags och sen blev det fest på lördagen. Jag hänvisar till www.lisaaronsson.blogg.se eller www.bluue.blogg.se för mer info om helgen. Orkar inte skriva hela när den ändå finns här omkring : )

Idag har jag ich pappa varit på hockey, wiiiiihuuu. Frölunda mot Modo, (Hahahahha Sandra ;P)
4-2 till Förlunda SÅKLART!
Helt okej match, en tråkig början men det tog sig snabbt till det bättre..
Ska lägga in bilder så småningom när jag hittat sladden till pappis mob, ja e så klant o glömde ta me mig kameran ju...

Tråkigt med sista veckan på FACE nu : / Det blir sista dagen imorrn. Men jag kommer säkert att komma tillbaka så. Sjukt söta girls där så man kan nog inte hålla sig borta. Massa kramar till;
Lobat, Jennie, Malena och Regina som fyllt mina praktikdagar på FACE STOCKHOLM med skratt och mkt annat skoj. 
Fick lite "gåvor" eftersom dom tyckte jag varit så duktig. Fick välja fyra saker, precis vad jag ville. Och jag valde;


image96


1. Liquid Foundation - En jättebra oljebaserad foundation som både räckerlänge och täcker bra. Finns i matt oxå.
2. Lip Enhancer - Fyller dina läppar så att dom blir större, reslutat efter 30 dagar, två ggr om dagen varje dag.
3. Foundation brush #34 - Kanonborste att lägga foundation med.
4. Cake eyeliner - Färg: Eggplant (Lila/Plommon) Kan blötas och användas som kajal men även som skugga.



Ett längre och "bättre" inlägg kommer när tid finns.
Imorrn ska jag o henk va hundvakter åt min lilla söta vovvsing, hon ska få komma till henriks lägenhet för första gången, får hoppas de går bra o att hon kommer trivas. 

NATTI !



För er som e nyfikna som e höstrepotaget klart som jag tjatat om att jag hållt på med på ctv. 
www.carlskogatv.se klicka sedan på programarkiv och därefter hösten är här, ligger längst upp på listan tror jag. 

Kommentarer
Postat av: sandra

Ärs Modo kommer igen snart =) det kommer bli frölunda modo i sm slutspel :D hade vilja vart med dig där =)

2007-10-12 @ 14:48:42
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0