Varför inte....

...... lägga in Morgondagens Outfit. Eftersom jag ju redan listat ut vad den kommer att bli. Så här kommer det lite bilder på hur Julia kommer att se ut imorrn.
Jag som heller aldrig brukar lägga in Dagens outfit, men tänkte att det skulle vara lite kul. Får se om jag håller trenden i fortsättningen. Nu blir det bara en väldigt enkel och bekväm kläddag för mig iaf. U seee...



image91



- Tröja:
Filippa K
- Kjol: Eve of Eden (JC)
- Svarta strumbyxor med "mönsterhål": Mammas, troligen Lindex el liknande.
- Plommon/Lila strumpbyxor: Mammas dom oxå, troligen Lindex el liknande.
- Skärp med pärlor: Mammas
- Klocka: POLICE
- Skor: Skopunkten ( dom nya svarta, finns på bild nedan)

( blomman vid sidan av min kjol är från väggen jag står framför, orkade inte klippa bort den).


Kommentarer
Postat av: sandra

såå schnyggt babe =)

2007-10-03 @ 17:10:31
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0