weather on top

Skönt med härligt väder. Man blir så himla uppiggad. Idag hade vi fotografisk bild sista lektionen. Fick börja tidigare ochsluta tidigare eftersom vi hade fetaste hål innan lektionen skulle börja. Det var såå skönt, för dåslapp jag åka fembussen o kunde ta fyrabussen hem. Var ute o fotade mer höstbilder. Det är så kul att fota på hösten för alla färger som finns ute gör att det blir så himla fina bilder. Så det var kul.

När jag kom hem gick jag på en powerwalk/springtur. Det var sååå skönt. Måste komma igång riktigt ordentligt nu alltså. Var igång ett tag ju, men släpper det lite så är det kört sen.Det svåraste är ju att komma igång. För är man väl igång så blir det till en vana och mycket roligare för den delen med. Jag älskar ju att träna och röra på mig men på sista tiden har jag bara inte haft motivationen. Men det ska bli ändring på det nu. Jag ska bli fettsnygg ;P Hahah! I can always try.

Skulle egentligen kört idag men det hann vi inte med tyvärr. Åt asgod vitkålssoppa som mamma gjort efter jag kom hem från mina lilla tur. Så g så mycket fint man ville ta kort med på vägen, men hade dock ingen kamera med mig så.

På fredag ska jag hjälpa Natta med ett fotoprojekt som hon har i skolan. Jag ska hjälpa till med sminket, ska bli askul. Ska sminka min bejb Lisa, som är gjord att stå framför kameran ; ) Gogirl !
Funderar på om Natta tillåter mig ta några bilder på Lisa när make och outfit e klart som jag kan ha till mitt projetarbete med. Ska ju foto olika sminkningar som jag ska göra på Lisa då så. Men det har hon nog inget emot, antar ja...
Ikväll blir det Grey´s anatomy, Yes ! Nu ska jag nog ta mig en kopp te och en frukt, mums.
Ha en bra kväll !

Julia

lite höst/skol-kollage från fotografiska bilden ( endast de två i mitten är redigerade )

127126-102

Kommentarer
Postat av: sandra

vilka jäävla snygga bilder julia =)hoppas dom har dom på showroom =)

2007-10-19 @ 09:50:23
URL: http://Sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0