Enrique Iglesias - en upplevelse

Okej, så här var min eftermiddag/kväll på Bingolotto (för de intresserade);

Det började med att jag kom dit, kl tre, Lotta öppnade åt mig i entrén till Bingolottos Tv-studio. Där repade dom o grejade för fullt inne i studion. Och Lotta och Malena hade precis sminkat klart några son skulle sitta i soffan och spela, tror jag. Så vi satt o snackade lite i sminkrummet.
Och Lotta berättade den tråkiga nyheten att Igelsias alltid sminkar sig själv, vilket dom precis fått reda på. Han gör tydligen nästan alltid det, och det kan man ju förstå på ett sätt. Särkilt när han dyker in i studiolokalen typ en kvart innan ; )

Så det blev inget make för våran del på Enrique, vilket iofs var lite tråkigt men..
Men jag sminkade några av hans musiker ist, de från USA hade redan sminkat o gjort sig klara så de behövdes inte. Men de svenska behövdes sminkas. Så jag tog hand om bl a gitarristen, (som senare bjöd mig/oss på efterfest senare på Park Lane) han trodde in princip att han var megakändis, haha !
Men visst e de coolt att stå på samma scen som en grym kändis, men e man inte känd så hjälper la inte de så mkt ändå. Fast de kanske han var, vad vet jag. Han blev lite paff när jag frågade vad han spelade, svaret från honom blev då liksom; - Eeehm, gitarr. Uuups, tänkte jag, skulle man veta det kanske, haha. Yeye...

Sen blev det sminkning av Stick-Britt, (för er som inte känner till henne, vilket jag inte heller gjorde så sitter hon på Bingolotto och stickar, bl a mössor där det står Binglotto på, sött ;D
Och så sminkade vi även några till som skulle spela och tävla. Och sen var det dags för Rickard (programledaren) som självklart skulle sminkas lite extra eftersom han syns i TV väldigt mkt. Han var en riktigt rolig typ alltså..

Sen drog Lotta vid sex så jag och Malena var kvar, vi satt bakom kullisserna och tittade på en monitor på programmet.
Och när det var dags för Iglesias att spela gick jag för att titta, så jag stod bakom kullisserna bredvid scenen, alltså ganska nära., så det var coolt. När han var på väg mot scen bakom kullisserna gick han ju förbi där vi satt bara ngn meter så de va ganska coolt eftersom man aldrig vart så nära en kändis, vilket låter urtöntigt egentligen men ;D
Men vänta ska ni få höra....

Så när han spelat klart gick han ju ut från scen och jag skulle gå för att sätta mig bredvid Malena igen, då jag känner att ngn kommer emot min "rumpa", självklart tänkte jag inte så mkt på det eftersom jag trodde att det var ngn som gick emot. Men så kollade jag bak och så gick Enrique bakom mig, jag kollar bak igen efter att ha kollat fram igen och då ler han mot mig. Hahahhaa, så jädra sjukt !

Så när jag satte mig hos Malena igen sa hon att jag skulle akta mig så att han inte skulle ta me mig hem. Hahahah ! Tveksamt, me den bruden han har, sa jag då :D

Det var en rolig grej, inget som händer varje dag liksom. Men ngn efterfest på Park Lane blev det ju inte. Men det klarar man sig ju utan när man haft Iglesias hand på sig plus stått bredvid honom ngra gånger,hahaha ! 
Eller ;D?

Sen spelade han en gång till. De låtar han spelade var; Tired of being sorry och Do you know.  Helt okej faktiskt!
Som sagt e jag ju inget stort fan, men det går absolut att lyssna på.

Så jag har haft en spektakulär och rolig dag kan man säga ; )
Får se när det blir Bingolotto nästa gång då.

Men nu ska jag krypa ner snart. Var bara tvungen att skriva ner detta!
Ha en bra söndagskväll/natt. Imorrn far jag hemåt till de värmländska skogarna igen.



   


Thats it !
Kramar Julia


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en bra dag!

2007-10-01 @ 07:16:13
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Sandra

Synd att det inte blev någon sminkning men de var säkert hur häftigt som helst att få vara med där på live sändning när han är de tilloch med =) Vilken rolig helg du haft då =)

2007-10-01 @ 15:14:44
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: sandra

juvliia ! säg till om du ska beställa nått från nelly så kan jag beställa jag med, så delar vi på frakten ;) inte så dyrt men blir ju iaf lite billigare =)

2007-10-01 @ 22:07:53
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: systugan

häftigt!

2007-10-02 @ 00:38:10
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0