Friday

Idag har jag föresten plockat ögonbrynen, blev supernöjd :) nu ska bara ngra få strån växa ut på översidan, så ska jag tillbaks och fixa iordning ordentligt vecka 41 igen. Dom blev jättefina tyckte jag iaf ...
Helt klart supernöjd. Kan verkligen rekommendera pincetten från FACE STOCKHOLM.  
Nu ska jag sova, ska shoppa me pappa o lilleman (Elias) imorrn. Ska hjälpa pappi me liute shopping, de e kul !
Åker nog till Kungsmässan, förmodligen ska vi in till stan med.
Night night !


image83

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag försöker hålla efter mina ögonbryn ganska bra, är väldigt noga med dom faktiskt. Dessvärre blir jag aldrig nöjd med dom :P

2007-09-30 @ 15:23:08
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0