helgen som varit..

Nu sitter jag vid datorn, igen, och kom ju på att jag startat upp min blogg igen, får ju inte glömma att skriva ett inlägg då såklart =)

Haft en helmys helg. Skönt med en lugn helg för omväxlingsskull faktiskt. Skönt att vakna hyfsat klar i huvudet ;)
I fredags var jag uppe på CTV en sväng för att kolla en höstrepotage så att jag skulle få lite inblick på det jag ska vara med på eftersom att det var liknande det jag fick se. Efter det så jobbade jag en sväng och sedan hämtade Henrik upp mig och vi begav oss till hans lilla lya. Chillade hela kvällen, vilket var ganska skönt. Kollade Idol, och lite annat. Missade dock Svensson, Svensson som ju har börjat visa nya avsnitt. Det är sååå kul !
På lördagen skulle Henrik iväg för att se crosstävling, det var Robin som körde, och det gick tydligen skitbra för honom, KUL ! Skulle egentligen ha följt med men trodde att det skulle vara skitväder så hade inte ställt klockan el nåt, så jag hann inte ritkigt med. Tog en liten promenad ist och passade på att sola, Stort behov av det..
Väl hemma hos Henrik försökte jag desperat få tag på ngn att fika med, men alla sov eller gjorde ngt annat. Så där satt jag , själv, typ hela dagen framför TVn o bara slappade, usch! Hatar att vara inne en hel lördag. Men sen vid ca 20 kom Jennifer, min räddande ängel :) Vi satt o snacka ett tag o så, sen kom Natta, Nattis, Jennifer, Lisa och Love, skitmys! Satt o mös me lite natur/-"godis" o snacka o kolla lite Tv.
När klockan började närma sig tolv ville Henrik komma hem o sova, som var hos Stojjan så drog vi ut en sväng, var så himlans pigg! Åkte runt lite o hade bara så himla kul av ngn anledning :D
Sen vid 1, halv 2 så mötte jag upp Steffi som var hemma. Skiiitmys o träffa henne, hon skulle ju inte kommit hem förens nästa helg, men hade tagit ledigt en vecka o skulle va hemma i Sverige. TYPISKT, att jag ska till Götet nu när hon äntligen e hemma. Så himla surt. Men hoppas jag hinner träffa henne innan hon åker...

Så i veckan blir de praktik på FACE STHLM, ska bli sååå kul ! Hoppas det uppfyller mina förväntningar positivt...
Ska träffa Nattis me ngn dag i veckan, hon skulle ta tåget från Lysekil, där hon pluggar, in till Göteborg så skulle vi ta en fika o så. Skitmys!

Ska bli jättekul o komma till pappi me o va me honom i en hel veckan, inte träffats på ett tag nu så... 
Skönt att komma bort från kga för ett tag o komma till Göteborg, jag trivs så bra där..



Väntan på mina godingar som jag ska få av mamma, har beställt dom men får dom inte för ens om ngra veckor =/

                                                     image70
Vad tycks?

 

                                                     

 


Kommentarer
Postat av: sandra

skit snygga =)

2007-09-23 @ 20:52:38
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Angelica

Det var snygga gumman, men jag skulle aldrig kunna ha ljusa stövlar, jag skitar ner allt mitt så fort :P hehe.

2007-09-25 @ 12:04:03
URL: http://flisaflikka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0