Long time no see....

Okej, nu var det dags kände jag. Men har verkligen inte haft någon "skrivarglöd" för att blogga, vilket är synd eftersom jag äääälskar att skriva. Well well. För att sammnfatta sommaren kort så har den varit FuckinFabulous with a Big F. Bålsta på Midsommar var som sagt heeeelt sjukt bra. Sen har det ju hänt massa saker innan o efter det som varit sjukt roliga, tillbringat mestadels av sommaren me girlsen, då kan det inte bli mer än BÄST!
Sen var det underbara Kroatien. Sjukt fint land för det första, resten var bara helt amazing....

Så nu har man ju börjat skolan igen, skönt med sista året men dock jobbigt att ta tag i allt som måste tas tag i, Typ Matte :/ ÅNGESTATTACK! 
Just för tillfället är jag inna på min fyra praktikveckor. Denna vecka som var dem första tillbringade jag på CTV, hade panik efter plats så jag hörde mig för där och det gick bra så då tog jag det. Nästa vecka ska jag vara på FACE STHLM i Götet, ska bli huuur kul som helst, min grej Helt klart!
Och de sista två veckorna som är kvar på praktiken blir förmodligen på CTV, ska hjälpa dom med ett höstrepotage, så vi får se hur det går...

Nedräkningen till 18årsdagen har börjat oxå, mindre än två månader kvar nu, (okej det var exakt två mpnader i onsdags) :) hehehe, klart man räkna ner.
Körkort, Krogen och allt därtill, ska bli riktigt skönt att äääntligen få bli 18. Alltid minst är jag. Men det är ju iofs en fördel (enligt mig) när alla andra är 30 är ju jag 29, då e det nog jag som är den "glada i gänget" över min ålder.
Nog om det...

Är ledig från praktiken idag, Yes, superskönt!
Första prion idag är att sola. Känner mig hemsk. Är inne i en såndär pank-period me då man inte kan handla massa kläder som man annars e van vid, och att inte handla ngt nytt är katastrofalt jobbigt. 
För just när man är sådär superpank, det är ju då man hittar såååå mkt man vill ha. Var inne på asos.com och hur mkt hittade jag inte?!
Måste få tag på ett par lacktights me. De e en hög prio.

I dag vet jag inte vad som händer än, kanske blir det fest, who knows. Har inte träffat girlsen på ngn helg nu, o de känns wierd, när man annars är jäämt =)
Så det blir nog att hänga me dom. Kanske fest o lite mys me.. Men på söndag drar jag till götet, hell yeh va gött !
Va me pappa oxå, ska bli mys...
Nu ska jag ta i ringa faaanny o höra mig för om helgen.
Ska försöka bli bättre me updaten nu me.

See ya!
J

image69

KROATIEN - 07

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gooooood =)

2007-09-21 @ 15:40:13
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0