resa

Ja, nu har Julia ett väldigt svårt beslut att ta.
På väg till Gbt i bilen idag så sa pappa att han ville fråga mig om min 18årspresent o så. Och blev ju genast lite pirrigt såklart.. Men han ville ge mig ngt speciellt berättade han iaf, som man minns liksom...
Och han vet ju att jag ääälskar att resa så då tänkte han isf ge mig en resa till mig som bara jag o han åkte på, men han vill att vi åker till ett land som e varmt så man kan sola o bada plus att ja ska få massa shopping oxå :)
Nu är ju bara frågan vart vi ska åka. Jag är ju såååå insnöad på Thailand men pappa kan bara ta ledigt i en vecka eftersom det är nytt jobb o så, och det är alldeles för lite för att åka till Thailand liksom. Sen är det väl inte kanonshopping om man inte vill gå i stånd o köpa billiga fejksaker vilket inte är meningen direkt.... Det är väl isf om man skulle sy upp en balklänning..

Har kollat runt lite nu men ska hämta resekataloger imorrn och kolla mer. Har tittat runt lite om:
St Tropez
Portugal
Tokyo

"Nya" Kanarieöarna (som jag iofs varit på 3 ggr innan)
Italien
New York

&massa, massa mera...

Något TIPS?

Isf ska vi kanske åka v.44 (på höstlovet) så det är dags att boka snart...
Men detta är ju bara ett alternativ till en present, så hittar vi inget som vi tkr är bra så blir det ju ngt annat.
Men vi får se hur det blir. Kommer blir jättebra tillslut, det vet jag.
Love my dad! Trevligt o va här nu...
Ska bli kul på FACE imorrn me ...

Natti



      VS      
        Beach                     or                   City


                                     
                                    BOTH?!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jaa Särla är med bra. Shit de är många som är bra!!!'Det här året kommer bli kanon tror jag =)

2007-09-24 @ 08:02:01
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Jennifer

Du rööva, jag visste ju inte ens att du har en blogg, haha :) hur länge ska du vara borta nu? tack för i lördags! Pusss love.

2007-09-24 @ 19:05:31
URL: http://bluue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0