so dam broke

Okej, det Nästan absolut värsta som finns ( om man inte jämför med värdsliga katastrofala saker ) är nog när man har dåligt med pengar. Att behöva tänka efter, välja bort, strunta i massa saker som man hittar och vill ha. Och självklart hittar man ju så sablans mycket när man är pank oxå. Det är ju det bedrövligaste alltså.
Men kunde inte låta bli så jag köpte mig en vit Tee med svart tryck idag, var ju inte fasligt dyr...
Kan dock inte lägg upp kort eftersom jag inte har ngn kamera med mig hit till Göteborg.
Min dag har iaf varit jättebra på FACE, älskar verkligen dom som jobbar där, en fet guldstjärna till dom <3
Efter en latte de sista minuterna på FACE och lite snack med Malena som började jobba sena passet så begav jag mig ut på stan för att kika i lite affärer, och det blev inte bara ngra inte. 
Tänkte först att jag bara skulle ta en sväng på Zara och sen runt i Kompassen bara, men det blev visst en tripp till både Nordstan och lite annat. Såklart!
Sen kom pappa och hömtade upp mig när an tyckte det var dags för honom att lämna jobbet plus att åka hem för lite mys vid tvn, så vi åkte först till Mölndal för att handla lite på ICAMaxi inför kvällen. Det blev bara kvällsmacka för pappa men jag som inte ätit lunch var tvungen att köpa lite mer kvällsmat, så jag provade faktiskt att köpe Go Green´s greenburger som jag hade i ett färskt bröd med massa grönsaker m.m.  Det var mums.
Kollade Idol me pappi sen var det ju Greys och då fick jag smyga in till sovrummet för det ville inte pappi kolla på :D
Sjukt bra var det idag, men hemskt, usch!

Så nu har jag suttit vid datorn en sväng (okej då, ganska länge nu) kollat lite kläder, beställer förmodligen lacktightsen om jag aldrig hittar dom, ska ha ett par iaf! E lite sugen på ett par i guld eller koppar oxå faktiskt men, svarta först och främst iaf. Dom röda är oxå läckra faktiskt... Men svart är ändå lättast, så länge iaf =)
Har kollat runt lite på makeup skolor och kollat olika kurser, hittat en jag blivit riktigt intresserad av, ska kolla me tjejerna på FACE; vad dom tkr och så oxå. För dom kan ju och vet säkert ngt om skolan m.m.

Ne, nu ska jag borsta tänderna, bädda upp och lägga mig så det blir torsdag ngn gång, ska ju träffa min underbara vän Nattis imorrn som kommer hit vid halv sex, lääängtar :)
Saknar alla vännerna hemma i värmlands skogar oxå. Och henk som befinner sig i La Capitale.

Sweet Dreams u guys !


                                         Vilka av dessa tights faller dig mest i smaken?!



image80

Kommentarer
Postat av: Sandra

Röda! Jag vill också ha latex, men vet inte vart man hittar dom :/ vet du?

2007-09-27 @ 21:23:50
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: sandra

Koppppar =) finns ett par dyng snygga på H&M =)

2007-09-28 @ 10:40:14
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: frida

jag tycker koppar e tufft (:

2007-09-30 @ 13:40:07
URL: http://friidaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0