SoFuckingFun!

Här har ni en helt sjukt GLAD tjej som heterJulia ! : )

Så här ligger det till; Lotta (våran kära gamla vän till familjen) som är makeup-artist och frilansar på lite olika ställen bl a SVT och MTV, fixade ju min praktik på FACE STOCKHOLM här i Gbg eftersom jag tyvärr inte kunde vara hos henne. Och är så himla tacksam att hon fixade det åt mig för jag trivs så himla bra, och det är så kanonroligt! Jag älskar ju verkligen sånt här. Så idag, skrev jag ett mess till Lotta o berättade lite hur jag hade det plus tackade för hjälpen och sådär. Och då hade tydligen Malena som jag jobbat halva dagen med idag, sagt att jag var väldigt duktig och framåt och sådär. Så att då frågade Lotta om jag ville följa med till Bingolotto på Söndag, dom ska dit för att sminka., Enrique Iglesias ska komma dit och dom ska sminka honom, så det är helt sjukt alltså.
HALLÅ? OM jag vill?  En kändis liksom !  
Hahah, Lät lite töntigt/fjolligt kanske, men wtf, de e ju ASGRYMT!! Och jag är verkligen yyyberglad för att jag får den här chansen. Kommer ju in mer i branschen på så sätt och får in en liten fot. Får även mer kunskap, råd, tips och sådär oxå. Lär mig väldigt mkt och det är ju bra för framtiden när jag ska läsa en makup-kurs och utbilda mig.
Det gäller ju att ha kontakter framförallt...

Nu är jag iaf jätte exalterad och fetingglad övder detta. Så jag hoppas att det blir av på söndag.
Så det blir nog att jag stannar kvar över helgen i GBG. Inte mig emot :P Missar endel grejjer hemma tyvärr, men det kommer fler saker. Det här är ju bara en gång liksom...
GAAAAAH JAG ÄR SÅ GLAD !
Be back for more !



image79

Då ska vi göra den här grabben snygg då. Inte för att jag är ett stort fan av honom men Hallå, han e kändis =D ! Kalla mig överskattad, hahahhaha !



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men va ihelvet =) Faaan va glad jag är för din skull =)Faan va kuuul, ojj hej hå va jag svär haha =) Men va kuul för dig =) Nej min väst är från i vintras men det kommer lika dana i höst igen :P

2007-09-26 @ 16:02:08
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Jennifer

Fy fan va kul för dig honey! Jaaa klart vi ska ha sjukt kul när lisa fyller!! Ha det så sjukt bra i helgen nu då, vi måste ju såklart höras innan och efteråt! ;) Hälsa från mig.. haha. saknar dig! Pusssss

2007-09-26 @ 16:43:24
URL: http://bluue.blogg.se
Postat av: sandra

Vaaa skojjar du ? kostade de 70 kr ??
hahaa har du lust att köpa med ;)??

2007-09-26 @ 20:49:28
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Fani

he's hot!

2007-09-27 @ 10:53:47
URL: http://www.nogg.se/funkylittlemonkey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0