Torsdag

Blir inget "lägga ner tid" - inlägg idag. Orkar inte plus att det inte finns ngt speciellt att skriva om. Tog en fika med min söta vän Nattis som åkte buss ända från Lysekil för att ta en 45 min fika me mig här i Gbg, vilket blev en lång resa för henne eftersom dom åkte värsta omvägen, poor little girl. Så hon satte sig på bussen ca halv fem tror jag, o va framme vid sju liksom. Det är ju bara ca 10 mil mellan Lysekil och Götet, så det var liiite långt. Sen gick det ju bara hem en buss 8.15 så vi gick till Fröken Olsson, Nattis köpte sig en ciabatta och ngn svartvinbärs-dryck och jag som bara ätit frukost tog mig en "lunch/middag", fullkornspasta med indisk  tomatsås, kidneybönor och broccolli, tror jag att det var. Ganska okej. Gillade Fröken Olsson´s menyer, enkelt och gott, gillar fikamat som sallader, pastor m.m. Kändes liiite strange att äta första riktiga måltiden strax efter sju men. Jag som har min policy; - aldrig mat efter sju. Men jag står mig ju så himla länge på min frulle, vilket inte är konstigt me tanke på hur mkt och vad jag äter till frulle.

Ointressant
lista men imorse blev det
;

* Två grova bröd med gurka, tomat och paprika på.
* En tallrik med MiniBlåbärsyoughurt och KelloggsAllbran i.
* Ett glas Tropicana Apelsinjuice.
MUMS, det blir så färgglatt och ser så gott ut att jag varje dag tänker ta kort på det, men det har inte blivit av än, haha. Ta kort på sin frulle vore ju kankse lite wierd men..

Nu är mitt Projektarbete klappat och klart. Från början skulle ju jag och min kära vän Erika ha en modevisning ihop. Men tillräckligt bra idéer saknades m.m. så nu ha vi gått skilda vägar, haha, skämt och sido. Men vi ska göra varsitt ist. Så jag har tänkt mig att jag ska ha en modell, vilket blev Lisa Aronsson min goa lilla vän som verkligen gör sig framför en kamera och alltdärtill ;P 
Henne ska jag sminka i olika sminkningar som jag ska komma på/leta fram, sedan ska jag göra ett fotokollage av det hela, kanske en tavla el liknande. Det ska bli snygga sminkningar och snygga bilder. Kommer bli skitkul det här ! Är jättenöjd.  
Nej. nu ska jag nog krypa ner. Börjar 09.30 imorrn. 
New update tomorrow...

(Längtar till söndag, wehiiiiii) Sorry, but I´m just in such high spirits right now...   
Julia


image81
Gillar makeupen, och bilden.


Okej, inlägget blev längre än jag tänkt mig ;D


Kommentarer
Postat av: sandra

Ååå mummsig frullle =) När kommer du hem
?

2007-09-28 @ 10:43:07
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0