away from me

Då var det allt det här med pluggning då, uuuuusch! Kom hem i hyfsad tid idag, tänkte - Braa, då kan jag hinna med pluggningen så man inte behöver sitta med det in på småtimmarna, som jag alltid annars brukar göra.. Men icke, jag la mig i solen, hade boken i knät, och upptäckte dessutom att jag inte hade några anteckningar som jag skulle pluggat på, men det fixade sig. Sen åkte jag, Mamma och Elias in till Kga, jag skulle sola, ta en powerwalk medan Elias klippte sig. Så det var riktigt skönt. Och så skulle jag passa på att köra med som sagt. Sen åkte vi hem, och sätter man sig vid datorn, så får man helt enkelt inget gjort. Men har gjort klart Idrottsplaneringen och lagt ner mycket tid på den faktiskt, satsar högt såklart!
Riktigt tråkigt att Peter frågade om jag skulle med på visning och gå i Kinna, på fredag, är ju inte i Götet då så det var lite typiskt. Lyckas aldrig matcha in rätt tid verkar det som. Nu ska jag nog försöka ta tag i plugget här, vill ju inte loosea på provet, but I think I do... Ska fota imorrn med, ska bl kul, packa en jäkla massa träningsgrejer ; )

Sovsött !
Julia

image237
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vasastan är faktiskt the shit! hade jätte kul som vanligt..kanske vart lite mkt dock.
miss u

2008-04-24 @ 12:20:14
URL: http://mimmikahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0