back on track

Nu börjar ja faktiskt känna mig lite bättre, så har redan hunnit med ett pass på min sköna :P Såå skönt var de..
Äntligen back in the game, nåååväl, hyfsat i alla fall...
Nyss käkat lite lunch med, och solen lyser ute, häärligt... Funderar på att kanske göra ordning i mitt rum. Fixa upp garderoben jag inte fått upp än, skulle vara skönt, att få in alla kläder och skor. För det har ju fyllts på i samlingen ordentligt de senaste veckorna.. Så är det när man är i Göteborg, man kan inte låta bli..
Längtar redan tillbaka till Götet, men kanske åker dit nästa helg. För i helgen blir det party, sen lugnt en tid framöver.. Om det inte dyker upp något galet roligt då förståss ; )
Nu ska jag ta tag i dagen, kanske är på tiden...

J

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0