but tomorrow, when u wake up, your problems r back to stay.....

.....but mine don´t



Nu har jag kollat massa kläder och det blir mycket nerpackat vill jag lova, haha.. Bättre med för mycket än för lite i alla fall. Känner mig inte så bra nu dock, förkylningen är tillbaka ordentligt och känner mig allmänt seg med huvudvärk och så, men måste vara pigg imorrn. Träning och sen in och fota, då krävs fräschet till max :P Men det skall nog lösa sig, annars har vi ju vår bästa vän Photoshop, haha... Som ändå kommer användas visserligen men. Ska packa ner allt snart och sen sova. Peppad för imorrn i alla fall...
J

image214
underbar bild

Kommentarer
Postat av: bella

riktigt het bild :)

2008-04-03 @ 14:58:19
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0