cool device

Helgen kan sammanfattas som riktigt bra. Lugnt i fredags som sagt och i lördags blir det lite högre tempo. Men först under dagen så träffade jag underbara Dafina, som bodde en trappa nedanför mig, och som jag inte tträffat på evigheter. Vi tog bilen in till kga en sväng för lite ärenden och åkte sedan tillbaka. Fick sällskap av Fanny Blom lite senare framåt kvällen, som jag tidigare övertalat att följa me ut. Så mys att ses, var sååå längesen vi sågs oxå. Och lite senare kom även min älskade vän Fanny och lite mer chicks som var med och skjutsade. Dafina kom oxå upp med lite gott körsbärsvin, dock väldigt sött men.. Vi hade jätte trevligt, satt och pimplade vin och även några öl slank ner. Och självklart blev det statt, haha. Men där var det helt okej. Såg massa trevliga människor lite överallt.

Idag har jag tagit det chill. Inte det minsta bakis, mer än vätskebrist. Så duschade runt lucnhtid, försökte desperat att hitta någon som ville göra något, men alla var så sega. Tillslut fick jag ta på Jojsie och Frida. Dom hade varit på fotboll så tog upp mig på hemvägen. Vi åkte till kga och Mcd, där dem käkade lite.
Åkte tillbaka efter det, eftersom jag skulle bli hämtad av mamma och var tvungen att fixa ordning lite.
Just nu funderar jag på att gå ner och packa upp lite, men tror ja gör de imorrn el något. Orkar inte... Ska kanske sova hos Erika imorrn. Hon har sin mosters lägenhet igen, mys! Men vi får se. Kanske gör det på tisdag istället..
Riktigt sugen på att åka ngnstans och shoppa lite, dock inte a

Sista portionen glass med degistive har slunkit ner oxå, som sagt; är det ätardag/helg så är det :D


Sweet Dreams !

Julia




image226
Geeee mig sol !

Kommentarer
Postat av: Natta

lovely thing!

2008-04-15 @ 23:39:22
URL: http://supeerbaben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0