Degerfors - metropolen

Då är jag i "storstan" då. Seg dag på jobbet idag. Men gick ändå bra. Fick ett skönt avbrott på lunchen med lite goa girls. Massa annat trevligt folk på Paris med, såklart....
Så nu sitter jag i min lillebrors tjej "Carros" lägenhet och funderar på vad kvällen har att erbjuda. Ätit lite mat och köpte mig även 70% choklad, har blivit förtjust i det efter att ha provat några gånger, och nu är det ju helg och allt.. Mums!  
Kan bli brickan senare med Natta och Johanna, men vi får se. Blir ju efter fotningen i så fall så.
Man kanske borde satsa ordentligt imorrn istället. Äsch, vi får se hur det blir..

Puss

image224
Underbara minnen

Kommentarer
Postat av: bella

Synd att du inte hängde med till brickan var riktigt skoj! :) Gick skit bra på fotningen förresten, jag som aldrig kan vara seriös annars haha kände mig lite gay..

2008-04-12 @ 02:15:55
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: bella

Ja hon är riktigt duktig! :) Precis, är lite nyfiken hur det kommer se ut! Ja det borde du ha gjort, får bli nån annan kväll! :) Du ska inte ut idag eller?

2008-04-12 @ 11:13:10
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: bella

Precis, så är det ju! :)
Jaja där ser man men det låter inte helt fel. Nej jag tror jag behöver lite lugnt, men det visar sig ikväll när telefonen börjar ringa haha.. Men det lutar åt film iallafall är lite seg i huvudet efter min friska vecka haha! :)

2008-04-12 @ 11:25:11
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0