diamonds is to make all the girls happy

Just nu är jag på såååå bra humör. Sminkningen idag blev så sjuuukt bra, jag är faktiskt riktigt nöjd. Jag och Natta (www.supeerbaben.blogg.se) sammarbetade som sagt lite idag, hon fotade till sitt fotokollage, och jag sminkade och fick bilder till mitt PA och sminkkollage. Det är kanon när man kan byta tjänster sådär. Och lika roligt varje gång att jobba med Natta, våra idéer frödar ju iväg på djupa äventyr, haha. Men det är så det ska vara. Hon är grym alltså!
Idag var Natta (www.nathalieposth.blogg.se) våran modell, och detgick superbra. Underbara ögon att sminka, helt klart. Men det visste jag redan innan. Temat som var Insprinsessa, passade kanon till modellen dessutom.
Sminkade i ca 2.5 timmar, men stressade ju inte heller direkt. Efter sminket blev det solning och sen inhandling av lite saker till mitt slutliga projektarbete.
Har prov på fredag som jag kommer loosa fett på. Men orkar som sagt inte ta tag i det alls, uschusch.. Imorgon är det iaf gympa och det ser jag fram emot, som vanligt. Bästa dagen i av skolveckan utan tvekan. Måste försöka slänga ihop en gympa lektion jag oxå, funderar på att köra ett gympass med lite andra uppvärmningar och avslappningar bara, kan bli bra. Men vi får se. 
Nu ska jag styra upp lite av mitt PA, får nämligen bilderna av Natta snart, weeei. 



 

Love J


image221
Lite av inspirationen för dagen

  


Kommentarer
Postat av: bella

Jaa den är riktigt cool.. Längtar ännu mer efter min tid hos Sebastian när jag kollar på den! :)

Antar att du lägger ut bilderna på bloggen sen så man får se?? :)

2008-04-09 @ 21:23:34
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: bella

Har hittat en riktigt snygg som jag ska göra i september.. Kommer nog inte visa förrän jag vet ordenligt hur den kommer se ut men det blir nog ganska stort iaf! :)

Jaa en blir ju lite nyfiken, har ju sett lite av det du lagt upp förut o det ser förbannat bra ut..

2008-04-09 @ 21:57:03
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: bella

Ja det hoppas jag också.. Sebbastian är duktig! :)
Good, då får jag gå in o kika när du gjort det! :)

2008-04-10 @ 13:01:44
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0