Don't take life to seriously

Precis gjort mig lite te, och sitter här i Carros lya som jag även var i förra helgen. Mys att komma hit faktiskt. Så får ma ju bortse från vart man "egentligen" är, haha. skämt och sido...
Idag har jag varit i skolan, på tok för länge dessutom, för att vara på en fredag. Ända till klockan två blev vi kvar, då vi fick sitta och lära oss hur man "textar skyltar" ritkigt urtråkigt om jag får säga min åsikt. Vem bryr sig om en sån sak? Inget som låg i mitt intresse att lära mig i alla fall. Men tillslut kom man därifrån, efter lite fika dessutom, som Erika och Sofie gjort, och även Emelie. Det var gott, och jag blev mätt, haha...
Sen mötte jag mina godbitar Jojsie och Frida, som jag bestämt fika med, så vi tog en tripp till Paris och åkte sedan hem till Jojsie. Mycker trevligt folk på Paris måste jag säga...........
Vi umgicks och så hos Jojsie, och sen åkte jag med Natta hit till Dfs där jag nu sitter här framför datorn, like allways, haha.. Väntar på att Natta gumman ska höra av sig efter hennes promenaad. Så ska vi hitta på ngt. Fick med oss Bella från Kga med, mycket trevligt.. Man kanske skulle inviga "ny/gamla" melkers ikväll.. WHO KNOWS.
Nu ska jag dricka upp mitt te i alla fall, lite krasslig i halsen : ( Annars är allt så JÄVLA bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0