Faithfully

.... är en gryyymt fint låt, helt underbar.
Idag var Julia en slarvig Julia och försov sig. Skulle med 7 bussen, så hade ställt klockan på 5, och skulle upp för att träna. Men det var tydligen för skönt i min varma och sköna säng, så jag slocknade snabbare än jag hann vakna. Sedan vaknade jag till 06.30 (en halvtimma innan bussen då) och fick lite smått panik men kändes ändå skönt, kunde gå upp i lugn och ro, pina i mig min kopp kaffe, träna o sen duscha m.m. Dock inte bra att jag missade Fotografiska bilden. Väl framme i skolan var det bara två lektioner som gällde. Och efter det blev det lunch med två härliga grabbar, tack för sällskapet ; )
Tog sedan 2 bussen hem, skönt att komma hem i lagom tid. Var sugen på att hitta på något, men även på semmelbullar, så jag tog tag i mig själv och bakade en sats, gjorde om receptet till något lite nyttigare och dem blev skitbra! Kan nog inte ens räkna hur många jag åt men.. Sen har jag bara suttit vid datorn och nördat, inte bra alltså. Skulle ju ta tag i lite plugg. Prov på fredag dessutom, och vet knappt vad ämnet handlar om, iofs ganska simpelt och logiskt kurs men lite hum måste man ju ändå ha (Telefonförsäljning).
Jag är så sjukt skoltrött så det liknar ingenting, det är till och med värre än i 1an nästan. Fast iofs så är jag åtminstone i skola nu till skillnad från då. Dumma mig. Men har ingen motivation alls, Give me some..... Yeye, de e ju bara 2 månader kvar nu. Så lite, men känns ändå sååå långt bort... 
Men men, efter mitt lilla datanördande fick det blir lite mer träning, och nu har jag hamnat här igen.. Håller iofs på att styra upp fotningen jag och Natta ska kirra imorgon, som hör till mitt PA. Har riktigt bra ideér, så detta kommer nog bli kanon tror ja.  Ska bli kul, och skönt att få ordnat en till make till mitt PA oxå.. Ska nog slagga strax iaf.
Nu ligger föresten Vårreportaget ute och klart, så nu kan alla se det, hahaha.....

Sweet Dreams
J


image220
Inspiration baby, u give me that

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Bra repotaget va gumman..men jag funderar på första låten till Chess-grejerna.
Va de en ren slump eller ett genomtänkt låtval??
haha garvar högt...

2008-04-09 @ 11:30:45
Postat av: Johan

Schysst blogg! , dock inte bra att försova sig till morgon träningen, aj,aj,aj :D ...

Nu e bilen beställd från Italien, får den lagomt till Valborg..Då blir det åka av hehe=))

Ha en toppen dag!

2008-04-09 @ 12:49:33
Postat av: K

Taack! grym bilden som natta tog blev=)

2008-04-09 @ 13:37:18
URL: http://kiiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0