Happy Day

En riktigt härlig dag idag, både luften och allt därtill.. En underbart glad och bra dag helt enkelt.. Ätit lite för en stund sen och sitter mest här och degar, innan jag skall ta tag i andra passet träning för idag, och sen lite städning och så i rummet. För hör på det här:

Igår bestämde jag mig för att Ääääntligen ta tag i projektet med att kirra upp garderoben som jag fått av mamma. Så jag satte mig i datarummet på golvet och började läsa instruktionerna, detta kommer aldrig gå väl upprepade jag för mig själv om och om igen. Men så började jag med "Steg 1" och det gick alldeles utmärkt. Fortsatte sedan med nästa, och lika bra gick det. Stoltare och stoltarer blev jag över mig själv, och började fundera på vart mina dolda "snickar-talanger" kom ifrån, inte är det ju pappa så möjligen mamma i så fall. Haha...
Men jag fortsatte med nästa bit i det hela, och när jag kommit så gott som halvvägs, Jo vad händer då? En bit av min nagel gick av, (hur fånigt och fjolligt det än må låta) Men långa naglar är väl inte något man skall ha som snickare då..
Så jag svor en massa samtidigt som jag försökte få ihop den med nagellim, och lyckades hyfsat. Och så får det vara tills fredag då jag fick en tid för "nagellagning" hahha...
..... men garderob-bygget gav jag i alla fall inte upp, även om klockan var mycket, jag var förbannad över nageln och allt bara var skit. Det hela resulterade i att jag fick upp garderoben, allt blev superbra.... .... föööörutom att IKEA skickat med en del som var heeelt fel, så stången man skall hänga mellan och sedan hänga galgar på gick inte att få upp, men får ringa och be dem skicka en ny, som är rätt.
Jag är i alla fall väldigt stolt över min insats, eftersom jag aldrig tidigare gjort något liknande, och att det tillslut blev bra och gick vägen trodde jag ju aldrig..


Idag var jag tillbaka i skolan, kände mig dessvärre lite halvdålig, men e väl för att ja börjat träna igen nu direkt. Men men, går nog över snart.. Hoppas jag..
För imorgon måste jag vara Fit For Fight. Dax för fotning, och fotografen är Natta (supeerbaben.blogg.se) Du är grym tjejen! Ska bli superkul, och galet, kanske.... haha.....
Så ska nog börja kika i garderoben på vad man skall ta med sig imorgon, kommer bli en hel del i alla fall...
Fikade med en god vän idag, och var på stan en sväng plus att vi tog solning sen, men någon bangade visst :D

Ha en underbar dag vänner !

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0