incredible happiness

Jaa, det är det sammanfattande ordet just nu. Inte nog med att fotningen i torsdags gick kanonbra, och var superrolig, så gick även filmningen idag bra men så kommer vi till det bästa, har ett sminkjobb på G, och inte vilket som helst, det är i en i tv studio på en serie som går på tv, avslöjar inte mer men. Efter 7 maj skall jag i alla fall på intervju och sen får vi se, skall testat, intervjuas och så. Måste därför träna massa hårstyle, så är någon sugen på att bara testmodell så säg till mig : ) För nu ska jag köra hårt och se till att får det där jobbet. Det är ett heltidsjobb (i Göteborg då som sagt) och börkar i så fall i Juli. Hoppas, hoppas, hoppas. Nu ska jag träna en massa på smink och hår så att jag är grym sen.. Tack underbara Lotta som hjälpt mig med allt omkring detta...

Fotningen i torsdags gick som sagt super! Hoppas Natta är nöjd med, men det tror jag. Nu är det hon som skall redigera oss snygga. Efter fotningen åkte jag och Natta hem till henne, vrååålhungriga. Och sen blev det chill tills mamma kom. Idag var det filmning för ctv, det gick oxå bra, var kul som vanligt, haha.. Så snart rullar det i karlskogas tv-rutor, puuuuh....
Imorgon blir det träning, fixa sig och sen åka in till kga för att jobba. Sen blir det lunch med Jojsie gumman, som jag sedan ska till. Vi ska göra oss fina och sen kommer lite mer tjejer. Går sedan till grabbarna som bjudit på fest.
Kan bli en galen kväll... : ) Hoppas vi..
Ha det grymt !

Julia

image215


Ego ego ego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0